Hår som silke någon?


Date: 2005-12-01 Time: 21:03:42
Kategori: Hårvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Kanske inte silke direkt men väl mjukt och lättarbetat hår har jag märkt att jag får av en gammal budget-favorit som jag köpte för första gången för säkert 5 år sedan. Såg den sedan i butiken för några månader sedan och bestämde mig för att prova om den fortfarande gjorde samma jobb med mitt nu blekta och fönade hår. Wella Skumbalsam (torrt eller behandlat hår) heter produkten och kostar, vad jag minns, inte mer än 50 kronor på ICA Supermarket, Coop eller liknande. Helt fantastisk budgetvariant helt enkelt som dessutom luktar som, utan att överdriva, en sommaräng! Prova själv!



För övrigt höll Maybelline Liquid Diamonds nagellack från söndag kväll till onsdag kväll utan att börja flagna, under matlagning, pluggande och tränande. Inte helt fel hållbarhet alltså, enda minuset är att den inte är så täckande =(

Kommentarer
Linda

Gud vad bra! Jag som just bloggade om att jag ska leta inpackning. Man kanske ska satsa på den här istället då?

2005-12-02 08:51:23
http://blogadoris.blogspot.com
Beauty Princess

Linda: Så trevligt att man kan hjälpa =D Som inpackning skulle jag dock rekommendera Redkens All Soft Heavy Cream (har bloggat om den innan), den gör underverk om du vill ha en riktig inpackning. Balsammoussen kan du ju satsa på ändå, för de där dagarna när man bara vill fräscha upp håret på några sekunder. =D

2005-12-02 11:36:05

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0