Shopping i Miami 110605 - Sephora del 1


Date: 2011-06-06 Time: 04:15:35
Kategori: Shoppat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________



Let the Sephora madness begin! Det är lika underbart att gå in på Sephora varje gång och min man (åh, vad underbart att säga) går alltid iväg till några andra butiker så länge, för att låta mig strosa runt tills jag har fått nog.

Första Sephorabutiken i Miami hittade vi för några dagar sedan och då shoppade jag loss ganska rejält, både till mig själv och mina vänner. På bilden ser ni dock bara grejer som är till mig, skönhetsjunkie som jag är. Från vänster till höger ser ni:

♦ Sminkborsten Fan #43 från Sephora Professionnel - kommer främst att användas för att lägga puder under ögonen så att jag slipper att ögonskugga faller ner under då jag sminkar.

♦ Min favoritprimer Eyeshadow Primer Potion Sin från Urban Decay i den nya designen. Lika bra att fylla på förrådet när jag är här.

♦ Samlingen av vackra boxar från Benefit har också fått påfyllning. Den här gången får Coralista följa med hem.

♦ Rouget nedanför Benefitboxen är faktiskt inte alls ett Sephoraköp, men den råkade slinka med på bilden ändå. Rouget Dolce Pink från Milani fyndade jag på Sears för drygt 50 kronor.

♦ I Stila-hyllan hittade jag två finfina eyeliners, jag letade först bara efter en grön för att matcha mina ögon men Sparkle Waterproof Liquid Eye Liner verkade vara så bra så jag passade på att plocka åt mig en svart också.

♦ Sminkborsten Blending Eye #29 från Sephora Professionnel - för att sudda ögonskuggor i globlinjen.

Big Fatty Mascara från Urban Decay. Redan en storfavorit bland många sminkbloggerskor, så jag måste ju prova jag också.

♦ Den lilla flaskan med Thickening Hairspray från Bumble & Bumble fick jag för att jag handlade över $100. Jag gillar Sephora lite extra för sådana grejer.

♦ Flaskan längst till höger är ett tråkköp med nagellacksremover, bara för att jag glömde min hemma.

♦ Too Faceds
ögonskuggepalett Romantic Eye har jag längtat efter länge. Tvillingen Natural Eye har länge varit min favoritpalett så nu ska det bli spännande att testa alla nyanser i den här. Dessutom har alla ögonskuggor i paletten bröllopsnamn som Kiss the Bride & Cut the Cake.

Kommentarer
Carina (TotalBeauty)

Vilka fina saker du har shoppat :)



Något som alltid måste följa med mig hem från USA: CVS Nourishing Polish Remover och Seche Vite Dry Fast Top Coat, det är sååå billigt och sååå bra :)

2011-06-06 13:10:59
http://www.totalbeauty.se
Glitter Sisters

Jag älskar att shoppa utomlands och Sephora är ju klart bäst! Gillar att botanisera bland produkterna från deras egna märke. /N

2011-06-07 14:50:02
http://www.glittersisters.com/
Veronica, Beauty Place

Carina: Vart shoppar man dem? Är det på någon lokal supermarket kanske?



Glitter Sisters: Ja, det är verkligen värt att spara pengar och shoppa loss när man är på en Sephora. Har också många favvos bland deras eget märke, bla deras body butter & deras sminkpenslar.

2011-06-10 00:58:00
Josephine

ÅH, nu är jag avis! ;D

2011-06-17 21:22:27
http://makeuponista.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0