Eyeshadow primer potion i ny tappning


Date: 2011-05-02 Time: 10:00:00
Kategori: Smink { 11 Kommentarer }
______________________________________________________

Urban Decay har bestämt sig för att designa om sin storsäljare - och min personliga älsklingsprimer - Eyeshadow Primer Potion. Resultatet ser ni nedan - den grymt snygga flaskan har gått och blivit tub - dock med samma färgteman och samma fina lock. Tanken är att man ska kunna trycka fram innehållet och få ut det ur en liten pip längst fram till fingertoppen eller penseln som man applicerar med. Och även om jag uppskattar att det här gör produkten mycket mer hygienisk och hållbar så känner jag ändå att den nya designen gör att produkten tar ett kliv bakåt.

Vad tycker ni om nya designen? Bättre/Sämre?


Kommentarer
Tina (Beleza)

Rent praktiskt är det ju bara en fördel. Själv har jag fortfarande alddrig kommit mig för att testa Primer Potion men nu när den är på tub känns den mer lockande.

2011-05-02 10:22:10
http://beleza.blogg.se/
Rosa Ester

Bättre. Absolut! :)

2011-05-02 10:26:17
http://rosaester.blogg.se/
Ninni

Helt klart bättre, nu kan man ju få ut innehållet, innan samlades allt i den breda delen av förpackningen och var omöjligt att komma åt med applicerpinnen.

2011-05-02 11:10:48
http://colourbyninni.blogspot.com
Therése (Heartcore)

Bättre! Väntar bara på att den nya förpackningen ska börja säljas på andra webbshopar.

2011-05-02 14:20:24
http://www.heartcore.se
Veronica, Beauty Place

Tina: Åh, då har du verkligen en goding kvar att upptäcka! Vi får väl se hur lång tid det tar innan nyheten kommer till webshopparna.



Rosa Ester: Det verkar som att majoriteten tycker att det är en hit.



Ninni: Aha, jag har inte kommit så långt i min tub, det kanske är därför jag tycker bättre om den.



Therése: De borde ju plocka upp nyheten rätt snabbt, om den gamla varianten inte finns i lager liksom. Jag kommer passa på att shoppa den i Miami om 4 veckor.

2011-05-02 20:20:43
Carina

Håller med Ninni om att den här förpackningen är bättre på så sätt att det går att få ut innehållet mer än i den gamla designen.



Den gamla designen var mer speciell i utseendet på ett positivt sätt, men den här är söt och mer praktisk. :)

2011-05-03 07:34:57
http://www.totalbeauty.se
Veronica, Beauty Place

Carina: Det är ju det där med att den var mer speciell med den gamla designen som jag också gillade. Men får hålla med om att det nog blir mer praktiskt med den nya.

2011-05-03 20:52:33
beautylana

Bättre tycker jag! :-) det är lättare att använda primer som kommer i en tub!

2011-05-06 22:52:40
http://beautylana.com
Veronica, Beauty Place

Beautylana: Det verkar som att deras nya tub kommer att bli en hit - de flesta kommentarer tycker att det är bättre rent praktiskt. Jag ska köpa en ny i USA om 3 veckor, då ska jag se hur den känns.

2011-05-07 13:03:25
Wysteriia

jag hoppas det blir enklare att få ut all produkt nu :D

2011-05-10 11:45:40
http://Wysteriiasblogg.se
Veronica, Beauty Place

Wysteriia: Många som säger det - jag har inte kommit till slutdropparna av min än, men jag kanske kommer säga precis samma sak.

2011-05-10 19:26:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0