Vinnare av påsktävlingarna


Date: 2011-05-01 Time: 16:28:47
Kategori: Tävlingar { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Hej allihop!

Njuter ni av helgen, precis som jag? Jag har slöat i soffan i någon timme nu, efter att ha varit ute med hjärtat i Botaniska Trädgården med picknick på en filt. Vinden ville dock inte sluta blåsa, så vi gav upp efter någon timme och promenerade hemåt. Skönt att vara ute en stund i alla fall. Vad har ni gjort för trevligt i helgen?

Är ni nyfikna på vilka som vann påsktävlingarna? Det var jag också, så jag tog hjälp av en slumpgenerator och lottade fram vinnarna. Jag vill också passa på att säga ett stort tack till alla fina kommentarer om varför ni läser bloggen. Det var många som skrev att ni dels läser för att jag verkar vara en härlig tjej - ni anar inte hur roligt det är att läsa sådant!

Grattis säger jag till:

Dag 1 Hårvård från Dove: Caroline

Dag 2
Mascara från Oriflame: Annika

Dag 3 Smink från Oliva by CCS: Hanna

Dag 4 Hudvård från ACO: Beautylana

Dag 5 Hudvård från Rapsodine: Linda

Dag 6 Nagelvårdsset från Snow Crystal: Carina

Dag 7 Läppstift från Isa Dora: Viktoria

Kolla era inboxar, för jag har skickat ett vinnarmail till er allihop, med info om hur ni ska göra för att få hem er vinst.

Kommentarer
Honi

Grattis hela bunten :) !

2011-05-01 17:07:03
http://honi.blogg.se/
Carina

Tack <3



Vad kul att jag vann! :)



Hoppas att nagelvårdssetet från SnowCrystal kan få ordning på mina naglar nu :)



De mår inte speciellt bra längre, det är därför jag knappt har lagt ut några nagelbilder på senaste tiden.

2011-05-01 18:03:38
http://www.totalbeauty.se
Annika

Vill också här tacka för vinsten. Min kväll känns strålande. Skall bli kul och prova denna mascara vilket jag inte gjort och den kanske blir en favorit!

2011-05-01 20:53:13
http://pyretpepsi.blogg.se/
Caroline

Tackar också för vinsten! Riktigt kul att få vinna =)

2011-05-02 13:25:24
http://www.makeupedia.se
Veronica, Beauty Place

Honi: Nästa gång är det kanske din tur :)



Carina: Jag håller tummarna för att du får ordning på dina naglar och nagelband så vi får se fler inspirationsbilder på Total Beauty snart! :D



Annika: Åh, vad kul att höra att du blir så glad.



Caroline: Kul, kul! Hoppas att du gillar din vinst.

2011-05-02 20:23:11
Carina (TotalBeauty)

Haha tack, det hoppas jag med... Vinsten kom idag, så imorgon efter jobbet så startar jag med de fina produkterna.



Hoppas också att jag hinner med att fotografera vinsten i solsken, tänkte visa upp dem på bloggen :)

2011-05-19 00:46:33
http://www.totalbeauty.se
Veronica, Beauty Place

Carina: Bra att paketet kom fram. Hoppas att kitet fungerar bra nu när du har fått längta lite extra ;) Ser fram emot bilder och recensioner!

2011-05-19 21:25:08

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0