Tävlingar hela påskveckan - Dag 1


Date: 2011-04-18 Time: 21:08:01
Kategori: Tävlingar { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Hela påskveckan kommer det att bjudas på olika tävlingar här hos Beauty Place. Varje dag i 7 dagar kommer en ny tävling ut och det gäller att vara snabb eftersom varje tävling endast pågår i 24 timmar. Priserna kommer att variera och vissa dagar drar jag till och med flera vinnare - det gemensamma temat är dock: skönhetsprylar till alla! Välkommen att tävla om ditt eget skönhetspåskägg, du också.

Första dagen bjuder på hårvård från Doves nya serie Heat Defence, en serie värmeskyddande produkter som skyddar upp till 200 grader. För dig som fönar, plattar och lockar ofta är de här produkterna perfekta att ha i duschhyllan.

Jag lottar ut schampo (250 ml) och balsam (200 ml) från Dove Heat Defence. Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att dela med dig av ditt bästa stylingtips, som gör att du känner dig extra snygg. Lämna en kommentar med ditt svar och glöm inte din mailadress - det är så jag kontaktar dig om du vinner. Tävlingen avslutas tisdag, 19/4, klockan 21:00. Alla veckans vinnare publiceras och kontaktas då alla 7 tävlingar är avslutade.

OBS! Tävling avslutad!

Kommentarer
Annika

Jag är nu den som är i behov av stylingtips, vilka jag hämtar och ges mycket inspiration av hos dig.

Men chansar ändå så jag är med. Har tipsat här: http://pyretpepsi.blogg.se/competes/2011/april/tavlar-hos-veronica-pa-beautyplace-i-hennes-p.html

Ninni

Jag har fått en hel del grått numera i mitt mörka hår (är 41 år så det kanske inte är så konstigt). Jag avskyr de grå! Började först med hemmafärgningar, men då blev håret bara mörkare och mörkare så numera går jag på salong några gånger per år och gör slingor i lite olika färger, det blir underbart liv i håret då även om det kostar en slant. Köpte mig även en riktigt bra plattång (dyr...) och när jag har nygjorda slingor och har plattat håret så ser jag 10 år yngre ut! Så otroligt effektivt! Därför vill jag ju såklart vinna produkter som skyddar mot värmen i plattången. Håller tummarna stenhårt!

:-) Vårkram!

2011-04-19 10:46:16
http://colourbyninni.blogspot.com
Caroline

Det enda som får mig att känna mig extra snygg är väl ett rouge (lyfter hela mitt ansikte) och riktigt bra sömn/träning! Med trötta slitna ögon funkar inte ens rouge!

2011-04-19 17:26:09
http://www.makeupedia.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0