Tävlingar hela påskveckan - Dag 3


Date: 2011-04-20 Time: 21:00:00
Kategori: Tävlingar { 8 Kommentarer }
______________________________________________________


Vi har kommit till dag 3 av påsktävlingarna hos Beauty Place. Jag hoppas att ni tycker att det är roligt att vara med i tävlingsracet och att ni blir sugna på produkterna som lottas ut.

I potten ikväll ligger produkter från Oliva by CCS:s ekologiska serie Eco. Deras foundation har fått finfina betyg, så den tycker jag absolut inte att ni ska missa! Förutom ECO Foundation Tan så ingår läppglanset ECO Lipbalm i en mörkt rosa/röd nyans i vinsten ikväll.

För att vara med och tävla är det bara att visa att ni gillar Beauty Place på något vis, till exempel genom:
♥ att gå till startsidan av bloggen och "gilla" Beauty Place på Facebook via gilla-knappen i vänsterspalten.
♥ att börja följa mig på Twitter via knappen i vänsterspalten
♥ att följa mig på Bloglovin via knappen i vänsterspalten
♥ att länka till Beauty Place på din blogg
♥ ... eller någon annan fin idé som du kommer på, jag är säker på att ni har massor av bra förslag!

Lämna sedan en kommentar till det här inlägget och berätta vad ni har gjort för att visa att ni gillar Beauty Place. Gör det innan 21:00 den 21 april och glöm inte att lämna din mailadress eftersom det är så jag kontaktar dig om du vinner. Alla vinnare från veckans tävlingar utses och kontaktas då alla 7 tävlingar är avslutade.

OBS! Tävlingen är avslutad!

Kommentarer
hallonpajen

jag följer sedan tidigare via bloglovin, och nu följer jag twittrandet också!

2011-04-20 21:23:36
Amanda

Jag följer dig sedan länge på bloglovin, men nu gillar jag dig på facebook med (Amanda Grevesmühl heter jag)

2011-04-20 21:34:56
http://aaaammannda.blogg.se/
Cina

Följde dig sen innan på bloglovin och nu även på twitter :-) ska se om jag hittar Facebook gilla knappen oxå.

Kram

2011-04-20 21:56:15
josefin

Du är bäst!!! Härlig blogg av en medveten tjej! GILLAR =) Puss!

2011-04-20 22:17:27
Carina

Jag följer dig sedans tidigare på BlogLovin och nu även via twitter :)



Är riktigt nyfiken på ECO Foundation Tan och läppglanset ECO Lipbalm.

2011-04-20 22:29:47
http://www.totalbeauty.se
Hanna

Jag följer dig via både bloglovin och twitter! :)

2011-04-21 00:38:13
Therese

Åh vilken rolig tävling! :) Och tack för länken! (F) Kram Therese

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 15:35:25
http://feliciaaulen.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0