En kärleksförklaring


Date: 2010-03-06 Time: 17:49:04
Kategori: Mina favoriter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag är smått nyförälskad i LdBs kroppsprodukter sedan ett tag tillbaks. Deras "tråkstämpel" som de släpade på hängde med mig alldeles för länge. Man kan väl lugnt säga att LdB inte gjorde så mycket för att tvätta bort stämpeln av lika delar budgetprodukt och tråkig förpackning. Sedan kom helt plötsligt deras olika Limited Edition-produkter och hottade upp LdB rejält!

Det började med en rosa flaska med Shimmering Body Lotion. Sedan kom förra årets absoluta body-lotion-favorit. Och nu den här. En av mina Alla Hjärtans Dag-presenter från mitt hjärta. Fresh & Fruity Lotion doftar - precis som namnet beskriver - fruktigt, somrigt och konsistensen är alldeles lagom tjock. Tillräckligt för att återfukta men lagom rik för att kunna absorberas snabbt. Köp så fort du ser den, med andra ord!




Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Den är jättehärlig! Min favorit i somras! :D

2010-03-06 19:05:32
http://makeuponista.wordpress.com
Your Dream Closet

den där luktar helt underbart tycker jag ! när man smörjt sig med den.

2010-03-06 19:07:14
http://yourdreamcloset.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Josephine: Den kommer bli min absoluta sommarfavorit á la 2010 :D



Your Dream Closet: Visst gör den? Som en hel fruktsallad :)

2010-03-07 13:12:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0