Mina favoriter 2009 - Kropp


Date: 2010-01-06 Time: 19:22:29
Kategori: Mina favoriter { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag älskar body butters. Jag skulle till och med kunna sträcka mig till att säga att det är min största addiction inom skönhetsområdet. För det mesta har jag därför 2-3 stycken (om inte fler) butters eller lotions hemma, så att jag verkligen kan slösa, testa nytt och hitta favvos. Ni kommer säkert ihåg att mitt inlägg om body lotions till och med hamnade på framsidan till blogg.se? Jag fick kommentarer från massor av andra lotion-lovers då och hoppas att flera av er är kvar som läsare efter det?

Min absoluta favvo det här året, LdB Body Souffle, förärades med inte mindre än 3 inlägg på Beauty Place. Ett där jag var mer än sugen på de små burkarna efter att ha sett dem i butik. Nästa när jag fick en rosa liten förpackning av min Max i present. Den sista var det inlägg jag nämnde innan, med mina favorit-lotions sammanfattade.

Soufflen är en lotion i "lättvispad" konsistens som jag tycker känns sval och skön mot kroppen (haha, när jag skriver så tänker jag på när Monica ska vara sexig i Vänner). Den är lättabsorberad, men det går inte för snabbt utan precis lagom och så blir jag inte kladdig i 10 minuter efteråt. Dessutom doftar den som en liten bit av himmelriket. Har ni inte provat den än, så skynda er - den är limited edition. Vilket bara gör den ännu mer ha-begärlig.

Kommentarer
Hellen

På tal om bodybutters.. jag har beställt den du vill ha från nuskin.. vet inte när jag får hem den.. men skickar så fort jag fått den. kram

2010-01-06 19:34:17
Veronica, Beauty Place

Hellen: Åh, tack vad gullig du är! Jag har ju ny adress, men du kan ju skicka ett mail på FB när du har fått den. :) Puss & Kram!

2010-01-06 21:43:34
Kajsa Kavat

De verkar riktigt härliga, fina förpackningar också!

Veronica, Beauty Place

Kajsa Kavat: Ja, visst är de jättefina? Jag har till och med sparat förpackningen även om det går att slänga den och bara ha kvar burken som ligger i. :)

2010-01-07 19:23:37
Sara - En dalkulla i Österrike

Den där har jag aldrig sett :D vill haaa.



SV. Ja det är ju de, ibland lär man få vara grinig och sur, det går ju över. Man kan inte vara glad hela tiden dag in och dag ut.

Det ska jag göra :) han är den som alltid får mig på bättre humör, tack och lov för honom hihi.

Kramis

2010-01-07 19:50:38
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Vart finns dom att köpa?? :)

2010-01-08 10:55:01
http://candis.se
Photographs by Natalia

Kikar in och önskar dig en jätte trevlig helg! :D

2010-01-09 12:06:57
http://nataliasoder.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Photographs by Natalia: Detsamma till dig! :)

2010-01-09 15:28:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0