Pink Gold


Date: 2008-08-23 Time: 20:57:27
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________


Oh how I love Pink Gold! Ja, det var ju ett tag sedan LdB:s hudvårdsserie Pink Gold kom ut på marknaden - början på maj om jag minns rätt. Jag köpte min body lotion för lite mer än en månad sedan. Sedan dess varvas den med min body butter från Sephora - allt efter hur mitt humör är för tillfället.

LdB:s lotion luktar u n d e r b a r t, precis i min smak - melon & ananas kombinerat och innehåller skimmer så att solbrännan blir ännu snyggare, perfekt för partykvällar. Limited Edition gör ju inte ha-begäret mindre, så jag shoppade direkt när jag såg den i somras. Fjantigt, kan tyckas, men på mig fungerar det i alla fall.

Nu - soffan, en skål cashewnötter, te och film på 3:an. Mys!


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0