Snow Crystal - Deep Coral


Date: 2010-04-25 Time: 16:20:55
Kategori: Naglar { 8 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej allihop! Idag är en jätteslapp söndag för min del - jag och sambon har varit iväg på en kort shoppingrunda och nu har vi kraschat i soffan igen. Som det ska vara på en söndag, tycker jag, tid för att vila upp sig och tanka energi för en ny jobbvecka. Mycket trevlig bloggträff igår också, så härliga tjejer och massor av bloggsnack såklart. Det är kul att träffa folk som man vet så mycket om fast man aldrig har träffat dem innan - det känns naturligt, liksom. Jag slänger upp en bild lite senare.

En NOTD bjuder jag på också - men ni får ursäkta den taskiga appliceringen. Jag har inte orkat pilla bort det som har kommit på sniskan och på nagelbanden. Lacket kommer från Snow Crystal och heter Deep Coral. Kommer vara skitsnyggt till solbrända händer och fötter om några månader.

Vill passa på att gratta min vän Elina och hennes fästman Rickard som fick en liten flicka imorse också. Grattis, grattis, grattis!

Kommentarer
Sofia (heartcore)

Naglarna var om möjligt ännu snyggare live ... Tack för en supertrevlig kväll igår!

2010-04-25 18:47:10
http://www.heartcore.se
Therése (Heartcore)

Jag måste hålla med min kära bloggkollega här ovan! Tack för en superfin afton.

2010-04-25 19:00:52
http://www.heartcore.se
Veronica, Beauty Place

Sofia: Tack gulle du. Och tack för att du var med, det var en toppenkväll verkligen.



Therése: Tack själv, för att du var med. Synd (för oss här i Götet) att ni ska flytta till hösten, men bloggträffen får vi göra om tycker jag.

2010-04-25 19:32:07
Wysteriia

Vilken härlig färg! :)

2010-04-25 19:41:56
http://Wysteriiasblogg.se
Beauty by Tanci

Tack så mycket för igår, det var verkligen jättetrevligt :) roligt att få träffa er alla irl äntlingen och jag gör gärna om detta igen :) . en bild finns nu uppe haha!

2010-04-25 19:47:24
http://beautybytanci.se
Veronica, Beauty Place

Wysteriia: Visst är den sommarfin?



Beauty by Tanci: Jättekul att du kunde komma förbi och vara med! Jag gör också gärna om det - i höst någon gång kanske? Haha - kollade in bilden och jag tror att jag är mitt uppe i att flytta mig närmare er för jag är inte riktigt med. :)

2010-04-25 19:54:48
Anonym

var kan man köpa det nagellacket? :)

2010-06-19 23:43:37
Veronica, Beauty Place

Anonym: Jag har tyvärr inga uppgifter om det, fick det hemskickat som PR-brev. Jag hojtar till om och när jag får reda på det!

2010-06-20 13:26:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0