24/4 - Bloggträff i Göteborg!


Date: 2010-04-24 Time: 15:27:49
Kategori: Om Mig { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Goodiebag


Ikväll är det äntligen dags! Jag och fyra andra fina skönhetsbloggerskor ska sippa på drinkar, skvallra om smink (och annat såklart) och lära känna varandra. Vi, som alla bor i Göteborgsområdet, tyckte nämligen att det var tråkigt att aldrig träffa varandra på grund av att alla träffar, PR-events och visningar händer i Stockholm. Och varför klaga, när man kan göra något åt det? Vid 20 ikväll strålar vi samman på en restaurang/bar här i Götet och umgås hela kvällen.

I ungefär en månads tid har det varit en aning rörigt i mitt och sambons arbetsrum. Jag har nämligen kontaktat företag och presskontakter inom skönhetsområdet för att kunna fixa en goodiebag för vår bloggträff. Ja, för vad är väl en bloggträff utan den obligatoriska påsen med spännande produkter att testa? På nedersta bilden ser ni i alla fall hur fint det blev när jag var klar med att fylla påsarna till oss fem skönhetsbloggerskor.

Vad har ni för trevliga planer ikväll?

Kommentarer
Sublim

Snyft, jag är SÅ ledsen över att jag missade träffen.:( Fick inte ens kalasa med min bästa kompis som fyllde år, eftersom jag är däckad med halsfluss här hemma. :

Hoppas ni hade jättekul iaf! Och att det blir fler gånger.

2010-04-25 14:49:47
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Men din stackare! Vi saknade dig igår, men självklart blir det fler gånger. Vi får försöka dra ihop något i höst :)

2010-04-25 14:52:09
Helena/LipGloss Bitch

Tack snälla för igår, det var så himla kul att träffas!

2010-04-25 17:52:21
http://lipglossbitch.se
Veronica, Beauty Place

Helena: Tack själv, söta du! Hittade du någon trevlig shopping på stan idag?

2010-04-25 19:33:44
badbomben

Åh vad det skulle ha varit roligt att vara med!:) Nu kunde jag ju inte ens även om jag är i Gbg men åh!

2010-04-26 16:05:43
http://badbomben.blogspot.com
Emma

Ohh så trevligt. =) Hoppas ni hade kul.

Veronica, Beauty Place

badbomben: Nästa gång tycker jag att vi ser till att vara ett ännu större gäng som kan träffas :)



Emma: Det var urtrevligt! Hoppas att du också hade en fin helg.

2010-04-26 19:00:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0