Recension: Natuvive - Almond Day Cream


Date: 2009-08-15 Time: 17:21:36
Kategori: Recensioner { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Har ni undrat över hur den tredje produkten i Natuvive-serien är? Ni kommer säkert ihåg att varken rengöringen eller ansiktsvattnet var några höjdare. Men dagkrämen, åh - den är fantastisk. Underbar. En 5-poängare på alla vis!

Det första som slår mig när jag öppnar min burk med Almond Protect Day Cream är doften. Den är fräsch, lite blommig och fruktig på samma gång. Jag, som vanligtvis är väldigt känslig när det gäller lukter, blir helförtjust när jag använder den här fuktkrämen. Dessutom är den super när det gäller att återfukta, dryg och på samma gång rik och lätt i konsistensen. Allt jag vill ha av en fuktkräm, helt enkelt!

Almond Protect Day Cream fungerar utmärkt att ha både som en avslutande återfuktare efter rengöring och som en grund under makeupen. Min hy har tackat mig flera gånger om, sedan jag började använda krämen och har gått från torr & irriterad, med små plitor och rödflammig till glad och återfuktad. För 145 kronor hos Apoteket är den dessutom en budgetfavvo! Jag kan ju nämna att min burk inte ens är halvslut trots att jag har använt den sedan i april.

BETYG: BBBBB (5/5)


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0