några nya godbitar


Date: 2009-04-22 Time: 15:51:34
Kategori: Shoppat { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är rätt svårt att besöka huvudstaden utan att shoppa något nytt. Väldigt svårt - ja, jag skulle nästan vilja säga omöjligt.

Jag tog en runda på Åhléns, Pashion Cosmetics & The Body Shop igår när jag ändå var i Stockholm för att klippa mig. Kom hem med de här små godbitarna. Handkrämen Almond Oil Hand & Nail Cream från TBS har jag skrivit om tidigare, den är en av mina absoluta favoriter!

Body Buttern Lime-Vanilla från Greenland doftade så underbart fräscht så jag var tvungen att köpa den och se om den återfuktar lika bra som den luktar gott. Finns hos Pashion för 110 kronor.


Kommentarer
Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-22 20:16:53
http://www.arntyochmirry.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0