Dagens...


Date: 2006-02-27 Time: 16:39:18
Kategori: Smink { 9 Kommentarer }
______________________________________________________

... sminkning blev lätt, jag längtar efter våren och tänkte att om jag föregår med gott exempel och bara målar mig vårigt (mindre smink och fräscha färger) så kanske solen tittar fram en längre tid. Vaknade av strålande solsken men 4 minusgrader.. vill ha vår nuu! Hur som helst blev det: 

Face Stockholms concealer
Lancôme L'extreme mascara
Make Up Store Future Queen ögonskugga
Isa Dora Terracotta Powder nr 44
(jajemen, den används flitigt redan)
Lancôme Star Gloss

På tal om annat har Body Shop nu utdelning av en gåva värd 400:- för alla som handlar för 400:- just nu. Kanske dags att lagra upp med vårdofter? Duschcreme och body butter saknas för mig i alla fall.


Gåvan innehåller Passion Fruit Body butter 50 ml, Vitamin E Moisture Day Cream 15 ml, White Musk EdT 10 ml och Eye Shimmer 03 Pink och en necessär.

Kommentarer
Linda

åh vad bra...behöver man ngt därifrån då? självklart inte :( jag har alla favoriter hemma...man kanske kan skaffa ett lager..

2006-02-27 16:58:29
Beauty Princess

Linda: Haha, det är inte lätt när man köpt allt.. men ett lager är ju aldrig fel.. kanske två body butters att välja bland efter humör?

2006-02-27 17:30:11
Linda

jag använder mest body butter på vinter...kanske en lättare lotion...o duschkrämen är ju aldrig fel...

2006-02-27 18:15:49
Beauty Princess

Linda: Aha, då är jag med. Jag tyckte om Jordgubbslotionen, hur skön som helst, du kan läsa recensionen av den om du klickar på recensioner i högerspalten =)

2006-02-27 20:16:28
Cicci

Vet du hur länge erbjudandet räcker??

2006-02-27 22:46:25
http://ciccicicci.webblogg.se
B-M

Jag fick också gåvan på Body Shop och provade "Passion Fruit Body butter" innan jag kröp till kojs. Jag var hungrig hela natten och drömde om godis! Tror inte jag ska använda Passion body butter på kvällen fler gånger. Föredrar faktiskt Olive Body Butter.

2006-02-28 07:45:50
Linda

den verkar ju bra :)

Cicci, det står på hemsidan :)

2006-02-28 09:06:09
K

Jag fick den där gåvan senast jag handlade på Body Shop. Trevligt med Body butter (ganska liten dock), ögonskuggan var jättetrevlig, parfymen hade ingen "sprut" ;) och luktade alkohol men det var väldigt trevligt att få ett litet prov på deras E-vitamin dagkräm.

2006-02-28 12:45:51
Beauty Princess

Cicci: Det är så länge lagret räcker, längst till 9/4 dock och gäller ej på makeup.
B-M: Haha, det där låter inget bra. Är själv nyfiken på Passion =)
K: Alltid trevligt med gratis men inget kul att parfymen inte har sprutmakapär (hittar inte heller ordet). Stort plus för att det innehåller grejer som man faktiskt använder, kan annars vara tvärtom, saker man inte behöver.

2006-02-28 14:27:27

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0