Stadsrunda...


Date: 2006-02-24 Time: 19:39:48
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jajemen, efter en D-uppsatsträff på morgonen och lunch hemma promenerade jag och sambon äntligen ner mot bokrean och spenderade någon timme bland romaner, deckare och kokböcker i högar. Cirka 500 kronor fattigare och fast besluten att gå hem och spara resten av CSN-lånet, dras jag självklart mot sminkdiskarna av någon inre kraft som jag inte har någon aaaning om hur den fungerar. =P Hur som helst fick jag äntligen gå hem med mitt efterlängtade bronzingpuder i en påse. Isa Dora - Terracotta Powder, nr 44, Highlight Bronze ligger nu här bredvid och längtar efter att bli provat till morgondagens fest.

Eftersom jag hittade en underbar kokbok om frukost och brunch ställde jag mig i köket efter jag kommit hem och bakade Fattiga riddare och Scones till mig och sambon, som vi sedan njöt av framför semifinalen. Jag vet att det här inte är någon matblogg, men jag bjuder på lite bilder i alla fall, det får ni stå ut med =)

Efter frukost imorgon blir det en runda ner på stan för att använda Glitter-checken på ett nytt diadem, halsband eller skärp. Ååh, vad det är härligt att shoppa! 

           
  Älskade bronzing,            Min bokpåse,                 God kvällsmat

Kommentarer
K

Ser ut som en trevlig dag! Jag ska också utnyttja min glitterrabatt, facerabatten gick åt till en puderborste och nu spanar jag in mig på ett diadem ;)

2006-02-24 21:17:34
Beauty Princess

K: Visst är det snyggt med diadem? En bra räddning för en dålig hårdag!

2006-02-24 23:31:54
SJT

Du får berätta vad du tyckte om bronzing pudret sen! :)

2006-02-25 14:11:51
http://sjt.webblogg.se
Beauty Princess

SJT: Självklart!

2006-02-26 17:40:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0