Mina 3 favoritprodukter just nu


Date: 2011-05-18 Time: 21:33:30
Kategori: Mina favoriter { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


Just nu har jag lyckats pricka in många riktigt bra grejer i skönhetsproduktsdjungeln, så jag slängde ihop ett litet kollage med mina 3 favoriter just nu.

Mitt Roseflower Blush från The Body Shop som jag fyndade på deras rea är perfekt för att jag ska känna mig precis lagom fräsch. När jag nu har börjat få lite bränna märker jag att nyansen Pink Rose, som jag har, också är utmärkt för att framhäva det. Tyvärr verkar det som att just Roseflower-rouget inte finns i sortimentet längre, men jag gissar att deras vanliga rouge är finfint det också.

Weledas allroundkräm Skin Food - alltså, åh vad jag älskar den här krämen! Jag har bara använt den en dryg vecka men den åker fram ur väskan flera gånger om dagen just nu. Jag använder den till mina torra nagelband, till att återfukta händerna efter att jag tvättat dem och som fotkräm på kvällen. Jag gissar att den fungerar utmärkt för torra armbågar och läppar också. Allt blir babymjukt och doftar av Weledas trademarkdoft - fräsch citrus. Enda problemet; tuben är en teststorlek och är snart slut - måste köpa ny snart!

MACs bronzer Mineralize Skinfinish Natural har använts flitigt sedan PR-utskicket kom för några veckor sedan. Jag har haft svårt att hitta en bronzer som kan konkurrera med min favvo Dallas från Benefit, men den här är om inte bättre, så i alla fall precis lika bra. Otroligt dryg och lättapplicerad. Dessutom vet man att man har lyckats när en kollega frågar om man har solat från en dag till en annan när enda skillnaden är MAC-bronzern på kindbenen och näsryggen. Yes!

Vilka är dina 3 favoriter just nu? Blogga gärna och lämna en kommentar så länkar jag! Alla är självklart välkomna att berätta om sina favvos i kommentarerna här nedanför också.

Kommentarer
Cyt

Gillar TBS rouge :)

2011-05-19 06:49:47
http://Lennhammer.wordpress.com
Kerstin

Kul! Ska försöka haka på i helgen!

Josephine

Kul att läsa! :)

2011-05-19 20:34:29
http://makeuponista.se
Veronica, Beauty Place

Cyt: Det är riktigt bra. Kul att TBS smink har ryckt upp sig så väl.



Kerstin: Ja, gör det, det vore roligt!



Josephine: Tack tjejen, det är alltid lite roligare att skriva när man vet att någon gillar att läsa det :)

2011-05-19 21:21:18
Mysiseen!

snälla, uppdatera oftare! :D ♥

2011-05-23 21:24:14
http://mysiseen.blogg.se/
Emma

va med och tävla om veckans blogg



flyawayy.blogg.se

2011-05-25 10:32:59
http://flyawayy.blogg.se/
Hanna Skattberg

Hej, kolla gärna in på min blogg och anmäl dig till dagens blogg, & vill du inte va med kan du ju alltid kolla in ändå(;



'Förlåt om du tycker de här är reklam'

2011-05-25 10:42:38
http://hhannaskattberg.blogg.se/
lovisa

haft en bra start på denna onsdag?

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har som avslutas IDAG! du har chans att vinna en HELT VALFRI damklocka från runns.se! än är det inte försent att delta i tävlingen så om du är sugen på detta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-25 10:42:51
http://lavitadilovisa.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Mysiseen!: Jättekul att du läser och att du vill läsa ännu mer. Tyvärr har jag fått sätta bloggen vid sidan av ett tag de senaste veckorna eftersom jag ska gifta mig och åka på semester om några dagar. Det innebär mycket att göra, både på jobbet och efter. Men snart är jag tillbaks med massor av inlägg :)

2011-05-26 07:36:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0