Godbitar från MAC


Date: 2011-04-11 Time: 19:56:58
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


Vissa PR-utskick är lite, lite roligare att öppna än andra. Jag talar nog inte bara för mig själv när jag säger att ett paket med fem godbitar från MAC Cosmetics är jackpot många gånger om!

I slutet av förra veckan dök de fina byttorna på bilden upp (från vänster till höger):

 Cremeblend BlushSomething Special

 Cremeblend Blush - Tea Petal

 Mineralize Skinfinish Natural - Give me Sun!

 Mineralize Blush - Giggly

 Plusglass - Girl ♥ Boy

Rouget Giggly från kollektionen Quite Cute är min absoluta favorit vid första titten, jag menar hur sött är det inte med det lilla hjärtat i mitten? Dessutom gillar jag när rouge är uppdelat i olika färger så att det blir mer nyanserat och naturligt. Läppglanset har också en riktigt härlig rosa nyans och doftar godis. Mer detaljinfo om produkterna hittar ni hos Purity som har skrivit en grymt bra guide om MACs vårkollektioner.

Vad blir du nyfiken på? 

Kommentarer
Wysteriia

Grymt avis på dom utskicken ;)

2011-04-11 20:05:54
http://Wysteriiasblogg.se
Josephine

Härliga produkter, jag tror Giggly är en av mina favoriter också!

2011-04-11 20:09:48
http://makeuponista.se
Veronica, Beauty Place

Wysteriia: Det är första gången jag fått av dem och tack vare min medverkan i Gloss Magazine. En dörr öppnar ofta en annan :)



Josephine: Den är fantastiskt fin! Hela kollektionen Quite Cute är i och för sig en av mina absoluta favoritkollektioner från dem.

2011-04-11 20:19:30
Kerstin

Jättefint! Jag är nyfiken på allihop :)

Veronica, Beauty Place

Kerstin: Hihi, det är inte lätt när det finns så mycket fint att botanisera bland. :)

2011-04-14 20:48:18
Hanna

OMG! får du mac i pressutskick. nej jag är inte alls avis!

2011-04-27 13:04:02
http://hannassmink.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0