Enjoy!


Date: 2009-09-02 Time: 19:34:24
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Ha en underbar kväll på Make Up Store-festen ikväll, alla som ska dit! Tyvärr är det lite för långt för mig att ta mig dit, eftersom jag bor i Göteborg sedan några månader tillbaks.

Berätta gärna om allt när ni kommer hem. Om det är någon som har lust att skicka en bild eller två till mig så blir jag glad - på catwalken, på folket eller på goodiebaginnehållet. Ni når mig på [email protected]


Kommentarer
Irina

Jag har lagt upp både klipp och bilder från showen här hos mig: http://rosaglasogon.se/ . Enjoy! :-)

2009-09-03 00:26:17
http://rosaglasogon.se/
Veronica, Beauty Place

Irina: Tack för tipset! :)

2009-09-07 22:25:31

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0