Vinn biljetter till Make Up Stores visning!


Date: 2009-08-24 Time: 17:29:25
Kategori: Tävlingar { 11 Kommentarer }
______________________________________________________


Det är underbart att vara skönhetsbloggerska! Jag har nämligen fått chansen att lotta ut 15 biljetter till Make Up Stores stora skönhetsvisning av deras höstkollektion Czarinna. Alla biljetter är självklart plus 1, så att du kan ta med en glad vän till festen! Förutom visningen så får ni en fin gåvopåse och shoppar dessutom Make Up Store-produkter till kraftigt reducerade priser.

Höstens look Czarinna har inspirerats av Tsartidens prakt och exklusiva design. Färgerna är hämtade från Kremls lekfulla kupoler samt det otroliga färgspektra de lyxiga Fabergé äggens ädelstenar har. Lookens produkter är som Fabergé äggens detaljer där man ständigt finner nya oändligt vackra och unika kombinationer.


En stor catwalk har byggts upp i SpegelsalenBerns och visningen kommer att bjuda på flera överraskningar som olika liveframträdanden. De 40 modellerna har kläder som är speciellt framtagna exklusivt för detta tillfälle och Björn Axén skapar frisyrerna som får dig att längta tillbaka till svunna tider. Eventet är startskottet på en nordisk turné i samma tema som man kan följa i landet under hösten.


Datum: 2/9

Plats: Berns, Stora Salen, Stockholm

Tid: 17.30

För att bli en lycklig vinnare gör du såhär:

1. Lämna en kommentar till det här inlägget, senast onsdag 26/8 klockan 20:00, och motivera varför just du och din vän ska vinna en av de 15 biljetterna. Det är viktigt att du lämnar en giltig e-postadress, då det är så jag kommer att kontakta vinnarna.

2. Om du är en av vinnarna kommer jag att kontakta dig på onsdag kväll och du måste då svara på mailet med din adress inom 24 timmar. Utan svar och adress kan jag inte skicka biljetterna.

3. Gå på skönhetsvisningen och njut för fullt! P.S: Resa ingår inte i biljetten till eventet.


Kommentarer
emelie

Hej!

Jag skulle gärna vilja vinna för min kompis fyller år då och jag tror hon skulle bli jätteglad om jag överraskade henne med att ta med henne på detta! Dessutom känner jag att jag kan behöva lite ny inspiration. Tack för en jättefin blogg!

2009-08-24 18:32:01
Tina

Hej!

Jag hoppas att jag vinner ett par biljetter, för i så fall skulle jag ta med en av mina bästa vänner som har en dotter på ett år. Hon behöver komma loss från alla hemma-mamma-plikter (och fyller ganska snart år) och jag behöver tänka på annat än jobb och ett brustet hjärta. Och så vore det kul att se dig där, för jag antar att du ska dit :) Gillar verkligen din blogg! Kram

2009-08-25 13:49:51
Tina

Hej! Vet inte om mitt inlägg försvann, men om jag vann skulle jag bjuda med en av mina bästa vänner, som har en dotter på ett år. Hon behöver komma hemifrån alla hemma-mamma-plikter för en stund och jag behöver tänka på något roligt och inte bara jobbet och mitt brustna hjärta... Gillar verkligen din blogg! :) Kram

2009-08-25 13:54:25
Vackra ting

En sådan kväll tillsammans med min bästa Anna, skulle vara den bästa födelsedagspresenten(om än 19dagar tidigt)till mej själv. /Theres

2009-08-25 15:03:07
http://vackrating.webblogg.se/
Linda

Jag skulle vilja vinna eftersom jag har lidit av total brist vad gäller sminkinspiration ett bra tag nu, vilket jag verkligen tror att en make up store-kväll skulle avhjälpa! Jag skulle i så fall ta med min kompis A, som jag träffar alldeles för sällan under terminerna. (dumma skola som inkräktar på vännerna och sminket. För att inte tala om kombinationen av ha-begärliga höstkollektioner och studiemedel...)

2009-08-25 17:16:05
mikaela

Jag vill otroligt gärna gå på make up stores visning och få inspiration till hösten! Jag vill ta med en kompis som precis har brytit upp med sin pojkvän efter aldeles för många svek från hans sida. Jag hoppas att detta skulle pigga upp henne!

2009-08-25 21:12:32
Viveka

Jag vill gärna gå tillsammans med min son som är 19 år.

2009-08-25 23:16:08
emelie

Hej hej, jag vet att jag är lite sen men jag försöker ändå, vill så gärna!

Jag skulle önska att vinna därför att jag absolut ÄLSKAR smink. Sen tycker jag lite synd om mig själv, har förlorat jobbet, lilla vovven gick bort under sommaren, är pank och skola och plugg har precis satt igång, så lite glamour i vardagen vore inte helt fel:) Har alltid drömt att sitta och se en sån där visning, sen fyller jag faktisk år den 1:a september, så de vore inte en tokig present heller:P Jag skulle ta med mig min mamma, för hon är helt underbar, skulle vara kul att ge någonting tillbaka efter allt man ställt till med under tonåren, haha!

2009-08-26 20:29:01
LindaS

Jag är supersen, men vill ju så gärna gå!!! Jag och mitt tilltänka sällskap skulle så uppskatta lite glamour såhär på höstkanten!

2009-08-26 21:22:33
Hellen

Är lite sen men testar endå.. kom ju trots allt hem nyss..

borde vinna då jag och min vän bör uppmuntras med något kul då vi har jobbat över otroligt mycket på jobbet. Make up och kläder gör alltid en kvinna glad och pigg inför nästa dags arbete.

2009-08-26 22:31:30
Julia

Ohh, är liite sen, men jag absolut avgudar make up store och skulle så hemskt gärna gå:)

2009-08-26 23:56:22

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0