Tävling - Vinn Natuvive hudvårdsprodukter


Date: 2009-11-02 Time: 21:56:35
Kategori: Tävlingar { 57 Kommentarer }
______________________________________________________

Nej, nu var det ju såå länge sedan vi tävlade hos Beauty Place. Jag gillar att skämma bort er (och få glada kommentarer & mail), så nu tar vi och kickar igång en ny!

Den här gången ligger 4 produkter från Natuvive i potten. Deras fuktkräm fick högsta betyg i en av mina recensioner och jag lovar att produkterna luktar underbart. I serien som jag lottar ut ingår följande godbitar, alla med doft av granatäpple.

Pomegranate Moist Body Lotion. Fuktgivande body lotion med skyddande vitamin E. Den lätta formulan gör huden skönt återfuktad med en frisk doft av granatäpple.

→ Pomegranate Refresh Shower Gel. Uppfriskande duschgel med granatäpple och panthenol. Rengör mil för bevarande av hudens naturliga fuktbalans. Efterlämnar en fräsch känsla med en frisk doft av granatäpple.

→ Pomegranate Moist Hand Cream. Fuktgivande handkräm med granatäpple och skyddande vitamin E. Den lätta formulan ger dina händer naturlig mjukhet och en fräsch känsla.

→ Pomegranate Fresh Deo. Fuktgivande deodorant med uppfriskande granatäpple och effektiv antiperspirant som verkar hela dagen. Efterlämnar en fräsch känsla med en frisk doft av granatäpple.


4 vinnare kammar hem varsin produkt. Vad du ska göra för att vara med och tävla om härligheterna? Easy!

1. Ge mig förslag på vilket skönhetsmärke ni helst skulle vilja kunna köpa i Sverige, som ni inte har hittat här än.

2. Lämna ditt förslag i en kommentar till det här inlägget.

3. Gör det innan söndag den 8 november, klockan 20:00. Glöm inte att lämna din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Kommentarer
Emma

Victorias secret! :) Är helt galen i deras body splashes och även nyfiken på sminket.. Annars Revlon, Nyx, Urban decay, Stila, cover girl.. Finns så oändligen många :) Är ett riktigt youtube makeup guru fan och tittar på en ca. 20 videos och dagen och ser alltid alla dessa märken jag suktar efter :) It's a hard life loving makeup eller skönhetsprylar i allmänhet :)

2009-11-02 22:09:14
Annika aka pyretpepsi

Jaha, vill gärna vara med och tävla men är hopplös vad det gäller sminkmärken och då utländska. Det är mycket därför jag läser din eminenta blogg, så jag blir "lärd".

Jag har dock i min ägo handcremes-kit från Mary Kay som jag älskar. Detta märke finns dock här i Sverige men som jag inte kan hitta här i din blogg (???? jag kanske har missat något).

Har länkat: http://pyretpepsi.blogg.se/2009/november/tavla-om-natuvive-produkter-hos-beautyplace.html

2009-11-02 23:49:56
http://pyretpepsi.blogg.se/
Frida

Vilken rolig tävling! :)

Jag går fortfarnde och hoppas och längtar att Victoria Secret och Lush ska komma till Sverige. Sen jag var i USA i några veckor med min pojkvän och hann bli bortskämd med att ha dessa affärer bara runt hörnet så känns det nu riktigt tomt att inte ha lika bra tillgång till produkerna. Speciellt nu under vintertid när iallafall min hy ger upp och torkar ut ordentligt. Sen att bäbisen i magen tar nästan all skönhet och näring från mig gör ju inte saken bättre, hehe.



Sen.. om det räknas så vill jag, som bor nästan högst upp i Sverige, även få hit märken som The Body shop, MAC och andra märken som verkar finnas där nere i huvudstaden och runt om. Här i Kalix har vi typ Nivea, Dove och de vanliga som säljs i matvaruaffärer. Jag skulle gärna vilja kunna gå runt i affären och klämma, lukta och överväga innan jag köper något. Nu blir det bara att beställa från internet och hoppas på det bästa! :)



Som sagt, gillar din tävling!



(Har även en Makeupblogg, dessvärre med sämre uppdatering - Http://MakeUpWhore.blogg.se)

2009-11-03 09:09:14
http://bigmamaa.blogg.se/
Frida

Givetvis glömde jag mailadressen, hehe.

2009-11-03 09:09:57
http://bigmamaa.blogg.se/
Nicole

Hej,



Jag älskar det italienska märket Pupa som har superbra produkter...www.pupa.it/ENG

De har smink, rengöringskrämer, tvålar, deo samt världens sötaste förpackningar.



Kramis,



Nicky



Skulle vara så kul att kunna köpa dessa även i Sverige eftersom jag alltid köper på mig massa när jag åker ner till Italien.

2009-11-03 09:40:46
http://onlynicole.blogg.se/
Ninni

Vad härligt med en tävling! Jag är ett riktigt Benefit-freak! Passar alltid på att köpa nån produkt från detta härliga märke när jag är utomlands. Förpackningarna är fantastiska och innehållet ljuvligt, har aldrig blivit besviken på det märket. Varför finns det inte i Sverige? Åh, vad min torra vinterhy skulle bli glad för en sån fin vinst! :-)

2009-11-03 09:59:46
Annica

Jag skulle vilja köpa Sephora, men jag tror inte det finns att köpa i Sverige :/ lite synd! För dom har verkligen bra produkter.



Ja det var nog allt :P

2009-11-03 10:00:19
http://anniicanilsson.blogg.se/
Josefine

sephora...

2009-11-03 10:44:01
monia ♥ att leva med jävulen

"Soap and glory Flake away scrub" skulle jag vilja se här i Sverige. Dock är jag inte 100 på om de redan finns, men jag tror inte det ?

Håller tummar och tår på att jag vinner!

kram



[email protected]

Kajsa Kavat

Hmm, har inte så bra koll på allt som finns i Sverige. Men här i Finland skulle jag gärna hitta fantastiska Ren - och till ett bra pris. ;)

jess

Hej! För det första vill jag säga; skitbra blogg! Kikade in första gången nu och det klickade direkt ;)

sen till tävlingen! jag såg att fler skrivit det, men jag skulle också gärna vilja ha Victoria secret produkterna i Sverige :)

Tack för chansen att vinna!

2009-11-03 14:58:25
http://jessljungberg.blogg.se/
jess

Förlåt jag tror jag glömde email adressen, men det är jag i kommenteren under! :)

2009-11-03 15:00:48
http://jessljungberg.blogg.se/
Fröken Frodig

Skulle mycket gärna lägga vantarna på Bobbi Brown eller Benefit!

2009-11-03 18:55:18
Viveka

Hela Sephora men inte minst märket Sephora som har massor av smink och hudprodukter ,badmojs och annat till bra priser.

2009-11-03 21:34:23
Sophie

Hej,



om du är ett freak av bodylotions borde du testa Palmers Cocoa Butter. Finns inget bättre.

Alla deras produkter är super, har sett det på ett ställe i Sverige. I typ en afroshop.



Blev helt frälst när jag bodde i London, upptäckte då också märket Baptiste som gör världens bästa torrschampo som jag är ett stort fan av. Olika dofter och kostar typ ingenting.



Sen är det Aussies hårdvård, men det har ju Kicks fått in, eller ja en del av sortiment. Inte stylingen.



Sminkmärket 17 i från London gör bra grejer för en billig peng också.



Som sagt jag är en äkta beuatyjunkie och älskar allt vad nya produkter heter. Så lite nytt är alltid välkommet.



-S



2009-11-04 01:08:51
http://bellissimo.blogg.se/
Sandra

Sephora! Grymt stort utbud av produkter, helt underbara.. Det skulle jag vilja hitta på stan :)

2009-11-04 20:37:15
Amanda

Sephora, har inte provat, med det skulle jag vilja ;)

2009-11-05 13:27:50
http://aaaammannda.blogg.se/
Sophie

Det finns två märken (som jag kan komma på just nu, många fler egentligen så klart) som jag tycker ska komma till Sverige. Dels Victoria's Secret - deras läppglans verkar helt underbara. Och dels Benefit - alla deras grejer verkar fantiastiska.

Just det! Sen tycker jag att det vore himla trevligt om Kiehl's gick att köpa någon annan stans än i Stockholm också!

2009-11-05 15:44:44
Natalie

jag skulle välja se sminkmärket Stila i sverige, jag tycker de har väldigt mycket bra smink och det är hyffsat billigt med. :)

2009-11-05 16:58:48
MiaHB

Bobbi Brown! Suktar så efter detta märke som verkar vara av riktigt bra kvalitet! Om agenter, återförsäljare etc fattade hur mycket de skulle tjäna på att ta in eftersuktade märken så skulle de vara en aning rikare och vi en aning snyggare - förhoppningsvis!

2009-11-06 01:30:58
Gabbies

Det finns två st sminkmärken som jag saknar. Det ena är Cover Girl som finns att få tag på på vissa ställen ibland men det är inte vanligt. Och det andra är Victoria's Secret som jag inte sett någonstans i Sverige. Fick testa Victoria's secret för nåt år sen då några kompisar varit i USA köpte med sig smink hem till mig o det var underbara produkter!

Länkar i bloggen min.



Hoppas på tur!



Ha en bra helg!

evamar - tävlingsblogg

Shu Uemuras smink tror jag inte finns i Sverige. Efter allt jag har läst om deras ögonfransböjare testar jag gärna sminket också.



PS. Jag länkar i tävlingsbloggen också:



http://evamar.blogg.se/2009/november/hudvard-8-november.html

2009-11-06 18:08:21
http://evamar.blogg.se/
Lillan

Lolita Lempicka!!!! har inte jag hittat åt iaf...



vore super kul om man hade turen att vinna.



trevlig helg!

2009-11-06 18:17:10
Kaela

Vet faktiskt inte om något utländsk sminkmärke som inte finns här. Internetbutikerna är så himla många nu :)



Men när jag var i Nya Zeeland hade de underbara läppcerat med lukt av kiwi som jag inte sett i Sverige. Så det får bli mitt svar ^^

2009-11-06 18:29:41
http://kaelas.blogg.se/
Annas tävlingsblogg

Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-natuvive-produkter.html

2009-11-06 18:42:46
http://molnboanna.blogg.se/
Selma

Heej! =)



Jag vill jätte gärna vara med i din söta tävling! =)



Jag vet tyvärr inte något bra utlänskt sminkmärke :/

Jag använder mest isadora och andra rätt kända märken som finns i sverige.

Men det finns en japansk mascara som heter Fiberwig som ger sjukt långa fransar, men den finns i sverige nu. Men jag rekomenderar den verkligen! =)



Nu får man bara hoppas på tur! Håller tummarna!



Kraam

2009-11-06 18:52:55
Josefine

Make up for ever är ett franskt märke som jag saknar här i Sverige! Dom har så otroligt snygga skuggor, bra läppglans & framför allt så är deras eyeliner en STOR favorit för mig! :) Deras produkter ser också stilrena ut men lyxiga, förpackningen gör ju faktiskt lite. Sedan säljer dom också teater smink, latex, blod & sånt vilket kan vara roligt att köpa ibland :)



Dom här natuvive produkter har jag läst så mycket bra om. Skulle vara otroligt kul att få testa dom :D puss & kram / Josefine

2009-11-06 19:18:48
http://xjosefinex.blogg.se/
Thi Anh Van ♥

Den franska märket Tarte!

Deras skönhetsprodukter är verkligen oslagbara!

Alla deras varor innehåller för det mesta allt möjligt som finns i den gröna naturen.

Såsom olika typer av blommor och bär.



Dessutom även i frukter, grönsaker och veten osv. Allt snällt mot hudenn :-)

Ger styrka och livsstyrka för hyn!

Det låter helt enkelt för perfekt för att vara sant!

Så ja, jag skulle gärna vilja att deras varor importerades in till Sverige! =)

2009-11-06 19:43:48
http://asiansisters.blogg.se/
Thi Anh Van ♥

håller alla tummarna, stortårna & liltårna till tusen! :)

2009-11-06 19:44:36
http://asiansisters.blogg.se/
Jeanette

Victorias secret skulle jag hemskt gärna vilja köpa i Sverige!

Carolina

Jag skulle vilja att Bath and Bodyworks öppnade i sverige, underbara produkter. Sephora och Boots skulle inte vara så illa heller.

2009-11-06 21:18:23
Jessica

Åh vilka härliga produkter! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle gärna vilja ha Victorias secret, Macy's och Sephora i Sverige! Vore så underbart!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-natuvive-hudvardsprodukter.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

sandra

svar: jag skulle vilja ha victoria secrets produkter!



länkat: http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=06220800



ha det bra kram från sandra

min hy har blivit så torr och livlös på sistone..

2009-11-06 22:09:15
Maria

Hej! Ar garna med i tavlingen :)



Finns en hel del produkter som saljs har i USA som jag garna skulle se i sverige/norden: Sephora, Victoria's Secret, Covergirl, Burt's and Bees (ar inte saker pa om detta saljs i sverige faktiskt) Bath and bodyworks osv... :)

2009-11-06 22:12:55
Sanna

Jag önskade att "bath and body works" fanns i Sverige. Min mamma och pappa har varit i New York och där köpte dom det till mig, även när jag var i Florida så köpte jag det. Det finns massor av olika dofter och de sorterna jag har haft är shower gel, body lotion och en som man her i badet för att det ska bli skum och lukta gott. Men jag har haft det som sagt i flera olika dofter. Sen så finns det en sorts "kroppsparym" tror jag att det var av dom. Dom här produkterna luktar underbart och lukten håller länge, jag önskade verkligen att dom fanns i Sverige!



Jag har även länkat här: http://sannastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/natuvive-produkter.html#comment

suss

Victorias secret skulle jag vilja få tag på!

Hoppas dock att jag så länge får hålla tillgodo med en produkt från Natuvive!

= )

2009-11-06 22:46:42
Dorion

Vilken svår fråga!

Det finns ju massor med sminkmärken som vi svenskar aldrig får känna lukten av eller få klämma på...

Men måste jag välja ett märke så blir det Shu Uemuras för de är helt fantatstiska. Thank God for Internet säger jag bara :)

2009-11-06 23:13:31
http://www.daredesign.se
Kashaya

Skulle verkligen vilja se Sephoras produkter i Sverige och Benefits (hela serien, inte bara några produkter vid olika kampanjer).

2009-11-07 00:56:23
http://kashaysblogg.blogspot.com
Cilla

Jag skulle helt klart vilja att Victoria's Secret underbart ljuvliga produkter kommer till Sverige!

En uppdatering bland kroppsvårdsprodukterna skulle verkligen behövas hos mig så jag håller tummarna.:) Kram!

2009-11-07 05:49:53
FRIDA KANSKE

cover girl skulle man vilja testa:D



hoppas på vinst:D



mvh frida:D

2009-11-07 11:42:05
http://fridaosv.blogg.se/
Sandra

Pupa skulle jag verkligen kunna köpa i sverige.

Kram

2009-11-07 12:30:56
Lina

Jag har inte riktigt koll på vilka märken som finns i Sverige eller inte, är det något jag riktigt gärna vill ha beställer jag det från ebay eller liknande. Det märker jag är mest förtjust i just nu är bodyshop och det finns som tur är i Sverige (:

2009-11-07 13:30:18
http://linastaffansson.blogg.se/
Emma

Viktoria secret hade jag velat ha, vad jag vet så finns det ej att köpa här i Sverige, och det är verkligen synd, för de är grymt bra prokukter och luktar grymt gott! :) Jag älskar alla produkter som luktar gott!

2009-11-07 13:45:07
http://kiwigiirl.blogg.se/
Nelly

Jag skulle också vilja se mer av Viktorias secret i butikerna i sverige! Har testat dess bodylotion, och den var riktigt bra! Fast den köpte jag ju aldrig i sverige, utan på en taxfree i birmingham "/ Så mer av det vill jag ha!

kram!

2009-11-07 13:55:56
http://nellym.blogg.se/
alexandra

jag håller nog med Nelly, jag får skit torr hud på vintern och deras bodylotion var super! så Victoria secret's, skulle vara kul om det fanns här i sverige

2009-11-07 14:32:48
http://alllexandraa.blogspot.com
bea

jag skulle vilja ha covergirl, har hört att deras mascaror är bäst! :O

2009-11-07 15:51:14
Anna-Lena

Hej!

Jag önskar att Bath and Bodyworks produkter fanns i sverige.

Jag tror dom skulle funka jättebra att sälja här.

Mvh/Anna-Lena

2009-11-07 19:15:41
mathilda

jag älskar märket mary kay som dåligt nog är svindyrt

prova på det så kan jag säg att du inte blir besviken!(=

jag tänkte att jag skulle prova på mig en motivering om det är ok(=



jag har sedan tag tillbacka kollat på det här serien i Papaya och den underbar lukten av granatäpple jag fasnade för den här för att det luktar så gudoligt gott jag älskar granatäpple och att lukat det kan ej bli fel det som jag tycker är så bra med den här serien är att det finns vitaminer i den som body lotion som det finns vitamin E i<3

att få vinna ett sådant sätt skulle betyda så mycke för mig min body lotin är slut för min mamma har tjuvt använt den och nu är den slut och om jag vinner så tänker jag gömma sättet...för henne<3



hoppas att du får en toppen helg från en tjej som verkligen skulle bli gald om hon vann

2009-11-07 20:28:43
Jeanette lexonius

Jag skule vilja hitta en produkt för en jätte känslig hud, för det vad jag har och kanske är detta vad jag söker.Så nu skulle det vara kul att vinna detta för att se om det finns något som hjälper mot denna trista, glåmiga och känsliga hud med vänliga hälsningar från en redigt känslig hud:)

ANNELIE

Palmer cocoskräm luktar mums och blir så mjuk av den..

2009-11-07 22:10:18
http://www.improveme.se/gniztra
Camilla

Åh! Jag önskar att urban decay skulle komma till Sverige... Alla hyllar primern hur mycket som helst men den verkar vara halvt omöjligt att få tag på!

2009-11-08 00:34:21
V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Härligt med lite tävling såhär i hösttider, det piggar alltid upp :)



Läste att fler än jag går och väntar på att Victoria Secret ska komma till Sverige, det vore roligt att testa något ur deras smink sortiment :)



Håller tummarna och hoppas på lite tur i din tävling

KRAM!



2009-11-08 01:00:48
http://viljasvarld.blogg.se/
Lilli

Jag är grymt sugen på covergirl!Tror det märket hade blivit lika stort som alla dom andra sminkmärkerna :))



Ha en mysig kväll!

2009-11-08 16:11:46
Amanda Elbemo

Jag skulle vilja att Victoria Secret kom till Sverige! Skulle vara kul att testa deras smink, älskar smink!:)



Kram

2009-11-08 17:09:03
http://lillllamy.blogg.se/
Anne

Fredric Fekkai hårvårdsprodukter. Dem är inte testade på djur.

2009-11-08 17:14:47
Ingrid

Jag skulle vilja att Make Up Forever kom till Sverige. Märket är nästan lika gammalt som oss, det uppkom i Paris år 1984, och jag köpte deras foundation på Sephora sist jag var utomlands. Jag är nyfiken på att testa fler av deras produkter..och även Natuvives produkter som jag inte har provat.:)

2009-11-08 19:00:23
Olelsi /Nettan

Jag vill så gärna vara med men ska vara ärlig jag är super dålig på vad som finns och inte finns.



Jag har länkat i alla fall om tävlingen:

http://olelsi.blogg.se/2009/november/vinn-hudvardsprodukter-slutar-klockan-2000-i.html



Hoppas att jag får vara med!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.



[email protected]

2009-11-08 19:35:16
http://olelsi.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0