Recension: L'oreal - Telescopic Mascara


Date: 2009-03-18 Time: 20:02:55
Kategori: Recensioner { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


Efter min misslyckade relation med Max Factors False Lash Mascara fick den åka i papperskorgen och en ny inhandlades. Den här gången fick det bli en mascara som har funnits på marknaden ett tag och som jag har hört många goda ord om. Telescopic Mascara från L'oreal - upp till bevis hos Beauty Place!



Och som ni kanske förstår av bilden - Telescopic är en mascara i min smak!

Telescopic är främst bra på att förlänga och separera fransarna, efter ett par drag har jag fått ett riktigt bra vardagslook. Dessutom är den bra att arbeta med, för att få till lite tjockare partyfransar. Toppen, vilket resultat du än är ute efter, alltså.

Det enda som egentligen drar ner betyget är att den är lite svår att applicera på nedre fransraden, så det krävs lite pilljobb och koncentration. Borsten är också lite väl "böjlig" så ibland tror jag att den ska gå av, men det gör den inte så det är ingen fara.

Jag skulle kunna skriva en lång och utförlig recension men det jag ändå kommer att komma fram till är att det här, utan tvekan, är en ny favorit i min sminkväska!

BETYG: BBBB (4/5)

Kommentarer
Josephine

Telescopic är min favoritmascara :)

2009-03-19 17:30:11
http://makeuponista.wordpress.com
Petter

Hej främling. Jag följer din blogg och tycker att du är grym. Du är en förebild även för oss killar som bloggar.

Ha en härlig kväll och ta hand om dig.

Kram

2009-03-19 20:10:25
http://pettesblogg.blogg.se/
Linda Johansson

Jag är faktiskt inte särskillt frälst vid denna mascaran....

2009-03-20 16:39:52
http://makeupplanet.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Josephine: Den verkar gå hem hos många. Och den är nog en av mina favoriter också, även om Lancôme Hypnose fortfarande kniper förstaplatsen.



Petter: Åh, du anar inte hur glad jag blir! :P Hoppas att dina kalla bad är toppen och att du får äta lite deg i helgen :)



Linda Johansson: Smaken är som baken, och tur är väl det :)

2009-03-20 21:35:08
leila

älskar denna mascaran - helt klart favoriten. har nu telescopic carbon black

2009-05-09 19:45:02
http://leilam.blogg.se/
Linda

Den äger :)

2009-08-07 08:52:28
http://www.improveme.se/LindaK

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0