Recension: 100% Pure Facial Scrub Carrot


Date: 2009-12-23 Time: 21:31:39
Kategori: Recensioner { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

I ett av mina Shoppat-inlägg (som verkar uppskattas, kul) tidigare i vintras, visade jag upp ansiktsskrubben från 100% Pure. Sedan dess har ni undrat över och frågat efter en recension och tack för påminnelsen - jag har nämligen helt missat att sätta betyg på morotsskrubben.

Carrot Facial Scrub är återfuktande och närande och innehåller ingredienser för att göra hyn mjuk och len. Dessutom är den - precis som namnet antyder - helt naturlig och vegetarisk. Skrubben från 100% Pure ska kunna användas så ofta som varje dag, enligt märkets egna beskrivning. Detta är någonting som jag tycker märks när jag skrubbar mitt ansikte. Jag vet inte hur ni känner, men för mig personligen så ska en skrubb verkligen göra skillnad och fräscha upp rejält. När jag har använt min ansiktspeeling så vill jag känna att hyn liksom får lite extra lyster och fräschhet.

Tyvärr är det inte tillräckligt mycket "riv" i Carrot Facial Scrub. Den är rent ut sagt mesig och det krävs rätt många korn för att jag ska känna mig nöjd med min skrubbning. Visst är det en viss skillnad efteråt och hyn drar åt sig lite extra av fuktkrämen, men lystern lyser med sin frånvaro. Doften är visserligen fräsch, god och verkligen naturlig men för 199 kronor för en tub så förväntar jag mig mycket mer!

BETYG: BB (2/5)

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. :D hihi man har den där drömmen om ett stooort hem med öppen brasa och hela kitet haha undra hur mycket av de som kommer bli verklighet sen :) hus ja, öppen spis, kanske inte :D

2009-12-23 22:27:02
http://candis.se
Kabuki-Emma

God Jul!

Veronica, Beauty Place

Kabuki-Emma: Åh, god jul på dig med! :)

2009-12-24 01:59:54
» Amanda Matanovic

hej, fin blogg du har!

vad ska du göra idag? :)



GOD JUL :D


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0