Nån som vill ha giftset från E.L.F?


Date: 2009-12-06 Time: 16:05:33
Kategori: Tävlingar { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Hallå där snyggingar! Ni missar väl inte att det rullar en kanontävling här på Beauty Place? En av mina läsare kan nämligen kamma hem ett giftset från E.L.F som du dessutom får välja ut själv från hela deras giftsetsortiment. Jag skulle vilja säga att det är en av de bästa tävlingarna jag har haft på bloggen hittills.

Tävlar, det gör ni här.

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Just nu har jag den lite stängd så jag hinner korta ner kön :) men kommer nog öppna beställningarna till veckan igen. Hmm om jag har tid om några veckor? Det beror på NÄR hehe :)) kommer ju göra lite beställningar hemma i Blge men inte på samma sätt som jag gjort under hösten! Dock efter jul/nyår så blir de ju likadant igen när vi kommer tillbaka till Österrike igen.

2009-12-06 18:44:55
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hehe jaaa precis :) bara du hör av dig som sagt hihi!

2009-12-06 19:12:43
http://candis.se
Anonym

Tävling i bloggen - bästa kommentaren vinner valfri produkt från rockbutiken Inferno! (www.studioinferno.se)



Lycka till



Läs mer här: http://www.lindapauline.se/2009/december/tavling-i-samarbete-med-inferno.html

2009-12-07 16:57:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0