Tävla och vinn giftset från E.L.F


Date: 2009-11-30 Time: 08:45:24
Kategori: Tävlingar { 21 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag älskar julen! Jag älskar också att jag har flera tävlingar på lut på Beauty Place, som jag kan förgylla er december med. Mer skönhet till folket, eller vad säger ni?

Den här gången kan en av alla mina fina läsare vinna ett giftset från E.L.F Cosmetics. Najs, right? Det allra bästa är att vinnaren själv får välja precis vilket giftset som passar bäst. Är det professionella penslar som saknas i ditt badrumsskåp, har du aldrig testat mineralsmink och önskar dig ett startkit eller är det bronzingmakeup som du älskar mest? Så här gör du för att tävla.

1. Surfa in på E.L.F:s hemsida och välj ut det giftset du allra helst vill ha i julklapp av mig.

2. Lämna ditt val i en kommentar till det här inlägget, tillsammans med en motivering om varför just du ska vinna setet. Glöm inte ditt namn och din mailadress, så att jag kan kontakta dig om du vinner.

3. Gör det senast söndag 6/12 klockan 19:00.

E.L.F Giftsets


Kommentarer
pyretpepsi

Ååh hade jag turen så skulle jag vilja vinna Everyday Eyes Item# 35017.



Har spridit ordet:

http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/11/tavla-och-vinn-giftset-fran-elf-hos.html

2009-11-30 09:57:36
http://pyretpepsi.blogspot.com
Ninni

Åhhh... Hypershine-setet med fem gloss tycker jag vore mumma att vinna för jag är storätare av läppglans. Hmmm... och varför ska just jag vinna då? Jo, därför att jag skulle bli så glad att jag dansade en sol-dans på vardagsrumsgolvet och jag kan lova att solsken behövs i Göteborg just nu så många skulle bli glada för lite ljus! Därför skulle du glädja många om jag vann, hihi!

2009-11-30 10:01:04
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Åh jag är jätte gärna med och tävlar om en mineral smink startkit light. Jag har länge velat testa mineral smink men inte haft chansen till det. Denna jul har vi lagt ned mycket pengar på julklappar till andra och 1 julklapp till mig och sambon. Det skulle vara roligt att få något litet under granen att glädja sig åt med. Så det är min motivering till detta!:)

Har självklart länkat i bloggen!:)

2009-11-30 10:12:34
http://alisagonzalez.se
Viktbloggerskan

Skulle hemskt gärna vilja vinna ett Super Glossy Box Set - har på sistone beställt så mycket läppglans och -stift från bl.a. just elf att jag inte kan med att beställa detta också men att vinna det våre ju en HELT annan sak! ;-)

Irma

Hej Vill gärna delta!!! :)Jag skulle välja setet: Eye Catching...Motivering jag har varit mammaledig och ska åter till mitt lärarjobb i januari...jag måste ladda med smink...för att återbli mig själv!!! :)

Bella

Hej, jag skulle vilja vinna "The Beauty Encyclopedia" , http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~90.htm.

Min motivering är att jag behöver lära mig hur jag ska använda smink ordentligt, jag är det äldsta barnet i familjen och har aldrig haft någon som guidat mig hur man applicerar smink på riktigt och nu är jag trött på att vara som det stod i beskrivningen "beauty school drop out" . Jag vill se bra ut!



Jag länkar även till tävlingen: http://gabriellas-blogg.blogspot.com/2009/11/tavla-och-vinn-smink.html

Jennie

Hej! :) Om jag vann skulle jag vilja ha; "Fair Starter Kit (for porcelain skin and neutral undertones." Jag är väldigt rädd om min hy och för mig är det väldigt viktigt att göra det jag kan för att hyn ska må bra och då tycker jag att mineralsmink är toppenbra! =) Sen är det en perfekt julklapp att ge till sig själv :)



Kramar Jennie

2009-11-30 11:41:10
http://uniqueangel.blogg.se/
lisa

Jag skulle vilja vinna ett Eye Catching för det ser ut att vara ett ganska klassiskt sminkset som fungerar även till vardags. Vanligtvis öser jag på med knalliga färger men detta skulle kanske vara mer passande på förskolekonferenserna så att de andra inte tror att jag låter barnen sminka mig!

2009-11-30 14:02:33
http://schmut.net
Emma

Snälla Tomten, jag har varit en snäll flicka hela året och nu önskar jag mig endast "Plum Perfect" från E.L.F. Ett ursnyggt kit med färger för en högtrendig make up från ett märke jag aldrig testat men endast hört goda saker om. I trista ekonomiska tider har vi bestämt att endast barnen får klappar i år, tänkte att detta skulle kunna vara ett litet undantag till mig. Jag lovar att vara snäll hela nästa år också om jag vinner. =)

2009-11-30 19:45:16
http://beautybyemma.wordpress.com
Lotta

Hej! På både bloggar och youtube har jag nu i flera månader spanat för att hitta snygga ögonlooker - det enda som saknas är verktygen för att få till dem. Om jag vinner skulle jag därför välja Professional 9 Pc. Master Set med alla penslar jag behöver för att måla fram ett vackrare jag. Då skulle du göra en fattig student lycklig! Tack för en rolig tävling! :-)

2009-11-30 22:55:15
Maja.

Om jag vann så skulle jag vilja vinna Smokey eyeshadow kit. Älskar att måla sotiga ögon men har inte alla produkterna som krävs för att få det perfekt. Vore den ultimata julklappen:D

2009-12-01 11:44:41
http://mcaria.blogg.se/
jen

Om jag vann så skulle jag vilja vinna "E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set".

Jag älskar allt som har med smink & skönhet att göra men är tyvärr för snål för att köpa penslar. Jag har 2 st bra, resten är fjuttiga h&m penslar. Penslar gör jättestor skillnad för hur sminket ser ut så dom skulle vara den perfekta julklappen för mig :)

2009-12-01 18:45:29
http://partietraumatic.blogg.se/
The Cat

Ett pensel-set, speciellt den med 9 i, skulle inte suttit fel..



Min motivering för att jag skall vinna är att jag har en otrolig otur i spel/lotteri och skulle tycka det vore trevlig att få vinna för en gångs skull.

2009-12-01 18:59:25
http://stunda.blogspot.com
MiaHB

Mitt val skulle falla på The Beauty Encyclopedia. Varför? Jo, i min sminkväska är det brist på det mesta dessa dagar och detta kit verkar ha allt en sminkgalning behöver. Dessutom ger såna här kit i "bokform" mig någon sorts nostalgisk leksakskänsla, det är något jag kan leka med i väntan på tomten! :)

2009-12-01 20:59:39
Caroline

Vilka himla fina priser du tävlar ut!



Om jag vann så skulle jag välja Mineral starter kit i nyansen Fair. Motivering då? Jo, helt enkelt för att alla runtomkring mig ska slippa stirra sig blinda på mitt vinterbleka pizzaface ;)

2009-12-01 22:39:50
Madde

Hejsan, alltid roligt med chans till vinnst nu under jul då man lägger alla sina pengar på andra :).



Måste säga att jag är i stort behov av riktiga penslar i alla dess former. Jag menar, jag applicerar min foundation i ansiktet med händerna? Eller glöm det, det fastnar på händerna, jag har ju 70% kvar i händerna. Det är nästan samma när det gäller när jag applicerar ögonskugga, jag kan liksom inte riktigt sudda ut som skarpa kanterna utan jag får gå runt med "fartränder" på ögonlocken. Ja, du kanske inser varför jag skulle uppskatta att vinna nått sånt här. Så om jag skulle vinna så skulle jag nog vilja ha:



E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set



...känns som att det skulle passa mig utmärkt i smaken. :)



Kram

Madde



2009-12-02 17:06:51
http://iminegna.blogg.se/
Amanda

Jag skulle vilja vinna E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set för att jag skulle bli så himla glad då. :D

2009-12-02 22:02:16
http://aaaammannda.blogg.se/
hedgehog-sara

Jag skulle oh, så gärna vilja vinna! Jag som aldrig har tur skulle bli så glad så jag svimmade om jag vann Eyeshadow Set, Smokey Eye. Tror jag skulle bli skitsnygg :)

2009-12-03 18:32:19
http://hedgehog.se
Jessica

Jag önskar mig E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set i julklapp.

Jag behöver bra penslar för att få den fina makeup som jag så gärna vill ha. Jag har bara dessa "skumsvampar" att lägga på ögonskugga med tex, och det kladdar och blir inte så snyggt som jag vill. Därför skulle jag bli så glad om post tomten kom med detta set till mig. :)

2009-12-04 15:29:46
Erica<3

Oj! måste bara säga att jag äslkar din blogg:)

hej! jag önskar mig ett puder jah är inte så bra när det gäller om smink.

det skulle vara fräkt om vinna den tävling,:)

om då jag skulle vinna skulle du kunna hjälp mig lite vad man kan välja o så. jag vet ingeting men ett pudder skulle vara en bra jullklapp:)<3

GODJUL<3 kramar

2009-12-05 11:16:49
http://ericassays.blogg.se/
Amanda H

Jag skulle vilja tävla om E.l.f. Professional 9 Pc. Master Set.



Jag lider av pensel/borst-brist. Ögonskuggan appliceras lite fjuttigt med fingret, foundation och puder gnuggas på mitt ansikte som om det vore bulldeg.

Kort sagt, mitt sminkanvändande skulle förändras ifall jag hade bra verktyg.

Jag har hört mycket gott om E.L.Fs borstar, så det skulle vara jättekul att vinna det här setet, sen tror jag att mitt ansikte skulle må bättre av att inte knådas varje dag.

2009-12-06 17:09:43

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0