I valet och kvalet


Date: 2008-10-31 Time: 12:40:03
Kategori: Hårvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Som ni säkert vet är jag lagom nöjd med min nuvarande hårvårdsserie. Just nu är jag i valet och kvalet om det ska få bli TIGI Bedhead Dumb Blonde eller REF Moisture som ska få bli min nya vän i duschen. Jag har goda erfarenheter av TIGI men har också hört fina lovord om REF. I-Landsproblem...

   eller  

Något jag vet är i alla fall att jag borde klicka hem produkter snabbt som bara den, mitt hår är inte glatt på mig just nu. Jag måste ha bra produkter och gärna grejer som är anpassade efter blont eller behandlat hår. Hos Look Fantastic har de dessutom just nu 2-4 pund rabatt (£2 för köp över £20, kod DING08, £4 för köp över £50, kod DONG08) innan 3 november.. ja, det är inte lätt att hålla klickfingret i styr då.

Vad tror ni, några tips?


Kommentarer
RM

Har aldrig provat REF, men TIGIs produkter är ju helt underbara!

2008-10-31 19:12:06
http://recenseramera.blogg.se/
beautyroxx

Jag älskar TIGI, men har å andra sidan aldrig testat REF.

2008-10-31 19:14:59
http://www.beautyroxx.se/br.html
Veronica, Beauty Place

RM: Jag håller med dig - TIGIs produkter luktar dessutom wonderful!



beautyroxx: Inte jag heller och att testa nytt är ju alltid lite roligare liksom...

2008-10-31 20:26:16

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0