Body-lotion-freak


Date: 2008-11-12 Time: 19:00:52
Kategori: Hudvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag är lite av en body-lotion-freak, det kan jag erkänna direkt. Just nu trängs inte mindre än 8 lotions och body butters hemma hos mig och jag använder dem parallelt beroende på vilket humör jag är på och till vilket tillfälle.



Vissa av burkarna och flaskorna på bilden ovan har ni redan läst om.

Men vilken vill ni ha en recension på nästa gång - Dove Summer Glow eller Go Fresh, kanske Body Shops Total energy enlivening body gel, Lotion från Aloe Vera Group eller allra nyaste Nuskin - Epoch baobab body butter?

Har ni också någon produkt som ni har några fler av än ni egentligen behöver, hemma?

Kommentarer
Jill

Jag är lite nyfiken på Bodyshops aromaterapi-lotion :) Jag har alldeles för många shampon och balsam hemma...det slutar oftast med att jag får ge bort en del som jag tröttnar på :P De är ju så roliga att testa, och det är så stor skillnad på produkterna! Mascaror är en annan fälla...

2008-11-12 19:18:31
RM

Härliga grejer, det. :)

2008-11-12 20:16:25
http://recenseramera.blogg.se/
malin

jag älskar allt som luktar gott. det är min svaghet.

2008-11-12 22:33:52
creme-idiot

Tack snälla du för Date-doften! Fick den igår och dottern är sååå glad!!

På tal om body-kladd: Jag blir generad om jag ska räkna hur mkt jag har... alldeles för mycket. Har nog fem olika bara från Body Shop, alla Ldb, nej, jag vågar inte räkna dem alla... Skandal skulle man kunna kalla det!!

kram på dig och tack igen!

Gillar din blogg, btw

2008-11-12 23:51:35
Elina

Jag skulle vilja ha en recension på Nuskin, då den är ny hemma hos dig...

2008-11-13 15:01:46

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0