Unika paletter


Date: 2008-05-01 Time: 12:47:05
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Många är gångerna som skönhetsgurun Bobbi Brown lyckas skapa ha-begärliga sminkprodukter. Särskilt paletter av olika slag. Tyvärr fick jag inget bra intryck av märket när jag äntligen fick testa en foundation, men det stoppar mig inte från att bli sugen på andra delar av hennes kollektioner...


Nu lanserar BB en palett där man själv får stå för matchningen av skuggor och rouge av olika slag - matta eller med skimmer och i massor av olika härliga färger. Paletten finns med plats för 3 eller 4 nyanser i form av söta, små fyrkanter. Dosan är utrustad med spegel och kan helt klart vara en av de mest eftertraktade produkterna i sommar för mig...


image407   image408

Varför, varför finns inte Bobbi Brown i Sverige???


Kommentarer
Martina

Jag kan ha fel, men har du kollat om det finns på eleven.se??? Fick för mig att det kan finnas där!! Märket alltså :)

2008-05-06 14:23:09
http://martans.blogg.se
Beauty Princess

Martina: Ja, tyvärr finns inte Bobbi Brown någonstans i Sverige eller på någon webshop som levererar till oss :O( Men ryktet är att det är på väg...

2008-05-07 19:03:44

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0