Vinn Volume Impact Mascara från Nivea!


Date: 2008-07-27 Time: 20:31:10
Kategori: Tävlingar { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Nu drar jag igång ännu en tävling här på Beauty Place! Den här gången är det mascaran Volume Impact från Nivea som lottas ut. Själv älskar jag den här mascaran, den kammade hem högt betyg efter att jag provat den första gången.

Allt du behöver göra för att vinna mascaran är att svara på vilka 2 kategorier här på bloggen du skulle vilja se mer respektive mindre av?

- Din Stil
- Fyndtips
- Hudvård
- Hårvård
- Kollektioner
- Nyheter
- Recensioner
- Shoppat
- Smink
- Sno Stilen
- Tävlingar


Skicka ditt svar till bloggmailen [email protected] senast den 4/8 klockan 21:00. Märk mailet med Tävling - Nivea och skriv med namn och adress i mailet. När svarstiden gått ut lottar jag en vinnare, kontaktar denne och postar ett inlägg om det.

Kommentarer
Härligheter enligt Erika

Jag är med, e-postar på direkten! Kom in och tävla om min fina skinnväska! Välkommen!

Erika

Giulia

hihii han precis skicka 20.58 haha hoppas jag hinner:P

2008-08-04 21:00:19
http://giuly.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0