Recension av Nivea Beauté - Volume Impact Mascara


Date: 2007-09-10 Time: 19:51:09
Kategori: Recensioner { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

image372

Jag har hittat en ny budgetfavorit! För 120 kronor fick Volume Impact följa med mig hem från Kicks för ett par veckor sedan. Den här mascaran är perfekt till en snygg vardagslook och kompletterat med kajalpenna är den lika perfekt för partykvällen!

Mascaran från Nivea Beauté har en rätt tjock borste så man får skrapa den mot kanten innan man börjar applicera men när man väl börjat arbeta räcker ett par drag för att få snygga fransar. Mina blir långa, separerade och ger precis den effekten jag letar efter. Mascaran sitter hela dagen, luktar naturligt, smular inte alls och är relativt lätt att bättra på om jag ska ut och svira på kvällen.

Enda minuset jag hittar är egentligen att den är en aning svår att få bort när det är dags att sminka av sig. Det krävs lite jobb med eye makeup removern för att få bort all mascara. Vill inte tänka på hur det är om man har en halvdan remover. Men det är som sagt enda minuset jag hittar, så det är snudd på toppbetyg här, eftersom den dessutom knappt kostar en hundring.

BETYG: BBBB+ (4+/5)

Kommentarer
Sminkan

Låter som något jag ska prova. ska försöka komma ihåg det när jag ska ha ny mascara nästa gång.

2007-09-10 21:47:57
http://www.sminkan.blogg.se
bitson

Jag har fortfarande inte hittat någon favoritmascara. Tack för tipset!

Mi

Perfekt, jag är på jakt efter en ny vardagsmascara :) Tack för tipset!
// Mi.

2007-09-16 18:42:28
http://josiesweet.blogg.se/
Beauty Princess

Sminkan: Den är absolut värd att testas!
Bitson: You're welcome :O)
Mi: Inga problem, hoppas du gillar den lika mycket!

2007-09-19 20:08:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0