I am Dr Feelgood


Date: 2008-08-17 Time: 18:37:30
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Är de inte världens sötaste? Dr Feelgood Lipscription från Benefit är 2 tuber med en lätt skrubb för läpparna och ett läppbalsam som man ska använda efteråt.

Ja, rent teoretiskt så går det ju faktiskt lika bra med en mjuk tandborste för att fixa så att läpparna blir mjukare i ett nafs och jag har ju ett läppbalsam som jag tycker bra om.... but still! Det stoppar tyvärr inte mitt otroliga shoppingsug just nu.

Kommentarer
BeautyRoxx

Jag förstår dig. Har man köpsug så har man. Då spelar det ingen roll vad som står i badrumsskåpen ;)

2008-08-18 07:13:09
http://beautyroxx.blogspot.com
inthemake

Jag är lite förälskad i Benefit tack vare deras förpackningar hihi

2008-08-18 09:54:39
http://inthemake.blogg.se/
Beauty Princess

Beauty Roxx: Vad härligt att någon förstår mig :)



inthemake: Absolut, de har helt underbara förpackningar - det är ju värt extrapoäng bara för det!

2008-08-18 20:03:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0