GOSH, MAC & Sukí


Date: 2008-07-20 Time: 21:26:21
Kategori: Shoppat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

I fredags tog jag en tripp till Stockholm för lite efterlängtad shopping. Jag fick trängas med massor av semesterlediga stockholmare och turister men det var det värt. För att gå lös på shoppingdiskarna i huvudstaden är definitivt roligare än att handla i lilla Etuna.

7 timmar senare återvände jag hem med ett pressat puder från MAC, volymmascara från GOSH Cosmetics och Lip Repair Butter från Sukí. Det senare har jag redan fallit pladask för, underbart härligt läppbalsam att stryka på när läpparna känns torra i sommarsolen (jo, några strålar har det ju kommit i alla fall).



Nu är det Göteborg, hemstaden, som gäller ett par veckor framåt - det kan nog tänkas att det blir lite inhandlat här nere också. I alla fall om jag känner mig själv rätt...

Kommentarer
Mattias

trevlig blogg

2008-07-22 00:10:19
http://mattiasbok.blogg.se/
Johanna

Jag var också och trängdes i fredags! Och vi var nog på samma ställen också, för jag handla också på MAC och lite från GOSH :) Men var handlar man Sukì i Sthlm? Det måste jag ha missat!

2008-07-24 19:59:23
http://makeupjunkie.blogg.se/
Beauty Princess

Mattias: Tackar!



Johanna: Nej, vad roligt :O) Sukí finns på Pashion Cosmetics, det var där jag handlade mitt.

2008-07-24 20:36:59
Mia

Jag undrar var GOSH och MAC finns att köpa i Stockholm?

2008-07-29 15:03:13
Beauty Princess

Mia: GOSH köpte jag hos Pashion Cosmetics och MAC finns på Åhléns i Stockholm.

2008-07-29 19:14:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0