Forgiveness Box


Date: 2007-03-19 Time: 19:31:17
Kategori: Hårvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu i dagarna lanseras en lyxig box med hårvårdsprodukter från GHD, som finns att köpa hos Toni & Guy i Stockholm, eller bland annat hos Look Fantastic på nätet. Forgiveness box heter paketet och det innehåller 3 olika produkter som vårdar håret:

- Opulence mask är utformad för att ta hand om färgat hår (och behandlat hår överhuvudtaget antar jag), det är en mask som du använder en gång i veckan.
- Rejuvenation mask är en hårinpackning som du sätter i innan du går och lägger dig och sköljer bort först på morgonen.
- Med i paketet är också en mikrofibersduk, Halo headwrap, som du kan använda runt håret medan inpackningen sitter i. Jag tycker det låter kanon, så här efter vinterkylan när de flesta hår är lite risigare.

Lite synd tycker jag det är att det inte finns olika sorters paket, till exempel ett för "normal" hårtyp och ett för volym, förutom det för färgat och behandlat. Priset är lite högt också (639 kronor), men å andra sidan är jag väldigt nöjd med min mousse så boxen kanske är väl värd sitt pris!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0