GHD Mousse


Date: 2007-02-14 Time: 20:48:24
Kategori: Hårvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Personligen har jag absolut inte hittat någon favoritprodukt för mitt hår, så jag håller på att leta med ljus och lykta efter ett bra märke. Därför blev jag direkt nyfiken när jag fick reda på att GHD har lanserat både ny mousse och ny spray - Maximise mousse och Ultimate hairspray. Gillar man produkterna så finns det en hel serie med vårdande grejer från tvätt av håret hela vägen till ett fönat nystylat hår. Ett extra plus i kanten är att de skyddar både mot värme när jag drar fram platt- eller locktång och även UV-strålar.

ghd spray   ghd mousse
Beyoncé, Catherine Zeta Jones, Cate Blanchett, populära Dita von Teese och Gwen Stefani använder också GHD:s grejer, så är de bra så är jag i gott sällskap. Moussen är nämligen på väg hem till mig i ett paket.. hoppas, hoppas de hinner dimpa ner här innan helgen!

Kommentarer
Anonym

kan du inte skriva lite om vårens smink osv?

2007-02-15 20:34:08
Elina

vill tipsa om mina hårfavorit :-() redken anti snap.. helt gudomligt bra produkt :-)

2007-02-16 13:54:21
isabel

var beställde du moussen? :)

2007-02-22 09:36:07
http://feeri.blogg.se
Beauty Princess

---: Jovisst kan jag göra det, tack för tipset! Håll ut, det kommer.

Elina: Redken är underbara! Vad är det för sort? Mousse?

Isabel: Jag fick den av PR-ansvarig för deras produkter i Sverige, men GHD finns bland annat att nätshoppa hos Look Fantastic. Det finns oxå hos Toni & Guy i Stockholm.

2007-02-22 20:02:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0