Snart på Beauty Place


Date: 2007-02-18 Time: 20:35:29
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag är ledsen att det har blivit lite glest mellan inläggen här på bloggen på senaste. Jag har en hel del att klämma in på dagarna och de gånger jag loggat in den här veckan har de många gånger varit krångel med blogg.se. Det är mycket "sidan kan inte visas" just nu tyvärr. Hur som helst testar jag grejer för fullt här hemma, så det händer saker "i kulisserna"...

- Quattro rakhyvel från Wilkinson Sword trillade in med posten i veckan och den verkar lovande än så länge...
- GHD Maximise mousse luktar precis lagom och jag lovar att mer info kommer om den!
- Philosophy 3-in-1 pumpkin pie har än så länge testats bara som duschkräm och då gillar jag den nåt enormt, i veckan ska jag klämma in ett bad och då får den sättas på prov som bubbelbad.

Kommentarer
Elina

Jag skulle vilja läsa om olika roll-on och hur effektiva de är osv? Något som kan lösas?

2007-02-19 20:11:49
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Elina: Jajemen! Jag lägger upp en ny Din Stil ikväll, så kan folk få skicka in tips =)

2007-02-22 20:02:43

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0