Underbar duschkräm!


Date: 2007-02-01 Time: 21:37:53
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

När jag berättade om vad jag shoppat på min semester kunde jag inte säga något om något av det bästa jag tog med mig hem eftersom jag köpt en likadan i julklapp till en kompis, men den här står nu i mitt badrum och är fin. 

Philosophy 3-in-1 är precis lika härlig som ryktet säger - luktar helt underbart, är dryg och återfuktar bra. Just nu är jag lite extra torr men en vanlig månad kan jag mycket väl tänka mig att inte använda body lotion efteråt för duschkrämen är precis lagom återfuktande ändå. Och för mig är det bara ett plus att flaskan är så fin och kommer att räcka läääänge... Köp, om du kan!

Kommentarer
Linda

har du provat den i håret med?

2007-02-02 16:07:30
http://pindus.blogg.se/
Christin

Fin förpackning! :)

2007-02-02 19:23:27
http://christinsshopping.blogg.se
Beauty Princess

Linda: Nej, inte än. Det får bli nästa projekt.

Christin: Ja, hur söta som helst är de! =)

2007-02-07 20:32:05

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0