Recension av Nivea Visage Gentle Eye Makeup Remover


Date: 2006-07-24 Time: 12:45:48
Kategori: Recensioner { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

35761-224

I en vecka har jag använt Niveas sminkborttagning för ögonmakeup nu och är rätt grymt besviken. Läskig lukt, odryg och rentut sagt dålig på att ta bort smink. När jag försöker få ut lite av produkten på en bomullspad hamnar den lite överallt, det känns svårt att kontrollera hur mycket man vill ta och en del spills på händerna. Dessutom behövs rätt mycket för att få bort allt ögonsmink. Först tänkte jag att ögonsminket försvann bra, det såg ut att försvinna men när jag sedan vaknade morgonen efter ligger en hel del svart från mascara i vecken under ögonen. Tråkigt. Känns onödigt att behöva använda produkten två gånger.

Lukten är i ett kapitel för sig, så pass stark att den känns när man har sminkat av sig klart och hänger kvar i luften och det tycker jag inte om. Har aldrig haft mycket till övers för Niveas lukter, lite tantiga, men såhär brukar det inte vara. Nja, det här var ingen hit, satsa hellre på peeling från Nivea Visage, den gillar jag.

Betyg: B+

Kommentarer
Anonym

själv tycker jag att den är riktigt bra, jag har varit "panda" och helt svart på ögonlocken, först svart flytande eyeliner sen svart ögonskugga. och på kvällen har jag fått bort allt, eller. den löser ju upp sminket, men sen så får man ta bort resterna med papper, med kanske ibland lite tvål på, men jag tycker den fungerar utmärkt :D

2006-08-02 15:22:38
http://bershka.blogg.se
Beauty Princess

---: Jodå, visst löser den upp sminket men jag vill gärna att det också ska fastna på bomullen så att man slipper tvätta bort resterna efter med någon annan produkt. Det har jag tyvärr fått göra senaste kvällarna och jag tycker inte att man ska behöva det. =(

2006-08-04 12:56:19

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0