Recension av Nivea Visage Gentle Face Scrub


Date: 2006-04-21 Time: 19:53:10
Kategori: Recensioner { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Efter mycket längtan fick jag äntligen Niveas ansiktskrubb Gentle Face Scrub som många av er läsare har rekommenderat. I tre veckor har jag använt den med jämna mellanrum och gillar verkligen resultatet. Precis lagom stora korn som känns milda mot huden i ansiktet men samtidigt tar bort alla döda hudceller. Jag känner definitivt att den gör sitt jobb, min hy är mycket mjukare, jämnare och följsammare direkt efter användning och det håller i sig. Huden kan lättare absorbera fuktkrämer och det blir lättare att lägga på bassmink eftersom huden inte är så torr. För ett så lågt pris är det här definitivt en höjdare!

+ : Priset
     Att skrubben är så dryg

 - :  Doften - det är lite för mycket lukt på skrubben men det hänger i och för sig inte i utan går bort när man sköljer bort produkten.

Betyg: BBBB+


Kommentarer
Sunniva

Hej gumman. Tror du denna är nåt för mig oxå? Har ingen scrub just nu, men kanske borde skaffa en? Hmm.. Är allt lite shoppingsugen! Puss & kram på dig.

2006-04-21 20:41:10
MiaPia

Vad kostade den?

2006-04-22 14:18:29
Cicci

Härligt med en billig scrub som funkar så bra!!

2006-04-22 17:18:29
http://ciccicicci.webblogg.se
emma

men gör den ngt för porerna då?

2006-04-22 18:57:01
Beauty Princess

Sunniva: Det tror jag, jag tycker ju som sagt att den fungerar bra och det är alltid kul med budgetvarianter! Jag vill också shoppa! Saknar dig!
MiaPia: Fick den av en vän, men ungefär 65 kronor tror jag =S
Cicci: Visst är det? =)

2006-04-24 21:27:46
carro

Jag kan rekommendera ACOS scrubcreme! Billig och man blir babymjuk. Dessutom parfymfri.

2007-08-28 17:02:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0