Provat


Date: 2006-08-18 Time: 10:28:52
Kategori: Hårvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Påminn mig om att man inte behöver köpa nytt så fort man ser att grejer kommer att ta slut snart... Mitt schampoo som jag köpte för en dryg månad sedan fick användas första gången igår för de "sista dropparna" av Redken All Soft räckte mycket längre än jag trodde, haha.

Hur som helst är mitt första intryck av Schwarzkopf Gliss för blont hår väldigt bra! Löddrar riktigt mycket och det tycker jag om, håret var relativt lätt att reda ut (för att vara blekt) och idag är det riktigt fint och har lite mer volym än det brukar, tycker jag. Mjukt och fint fall får det också. Hoppas den fina effekten håller i sig!

Kommentarer
Linda

Så den e bra?

2006-08-21 22:47:11
http://blackandwhite.webblogg.se
Beauty Princess

Linda: Det tycker jag, i alla fall verkar det så efter första användningarna!

2006-08-23 13:04:40

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0