Gliss för blonda köpt!


Date: 2006-07-17 Time: 13:52:11
Kategori: Hårvård { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

På tal om budget passade jag på att köpa schampoo och balsam igår eftersom jag trodde att jag skulle klara mig på vad som var kvar i mina Redken-flaskor och därför inte tog med mig mina relativt nya Sunsilk-flaskor till hemstaden i sommar. Nya Schwarzkopf Gliss för blonda blev det, två flaskor för 35 kronor, egentligen får man ge 80 kronor för båda, så det passade min budget. Ska innehålla UV-filter som vårdar blekt eller naturligt blont hår. Låter bra. Nu får vi se hur det är, ska prova ikväll.

gliss
Bild från
Kicks

Kommentarer
name

Du har verkligen shoppat på dig mycket de senaste dagarna. =P

2006-07-17 15:07:00
http://name.sprayblog.se
Beauty Princess

Name: Hehe, mycket men billigt, det gillar jag! Längtar, längtar tills vi får välbetalda jobb!

2006-07-17 15:47:15
Elin

Hej!
Har en liten fråga bara; när ska man ha i en hårinpackning, innan eller efter man har i balsamet?

2006-07-17 20:07:17
Beauty Princess

Elin: Jag brukar hoppa över balsam när jag har inpackning i, det brukar fungera ändå. Vill du ha extra effekt, handdukstorka håret efter du har schamponerat det och ha i inpackningen medan du exempelvis lägger en ansiktsmask eller rakar benen och skölj ut efter 10 minuter eller mer. =)

2006-07-18 08:25:49
Elin

Tack så jättemycket för svaret! Kanonbra blogg förresten!

2006-07-18 18:56:18
Beauty Princess

Elin: Inga problem. Kul att du läser, blir alltid glad för komplimanger!

2006-07-20 08:46:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0