Vinnare av hudvård från Natuvive!


Date: 2012-01-10 Time: 20:17:30
Kategori: Tävlingar { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Hej allihop! Nu är det dags att utse de 5 vinnarna som kammat hem varsitt hudvårdspaket från Natuvive. Tusen tack för alla fina bidrag, jag blev riktigt berörd av flera av era bidrag om vad ni värderat högst bland era julklappar. Jag har använt en slumpgenerator för att dra fem vinnare - kolla er mail, där har ni mer info om hur ni går tillväga för att få hem era vinster.

Aida: "Min bästa julklapp var parfymen Miss Dior Cherie som jag har suktat efter hur länge som helst!"

Linda: "Årets bästa julklapp är utan tvekan Sigmas "the cities"-kittet i Londonvarianten som jag fick av min pojkvän, efter att jag hintat frekvent (på ett inte alls diskret sätt) om det i ett par månader. Riktiga penslar, yay!"

Erika: "Min bästa julklapp i år fick jag av min pojkvän och det var Naked-palette från Urban Decay. Blev så glad, har önskat mig den länge och den var verkligen så fantastisk som jag trodde!"

♣ Cherry Cheek:
"Den bästa julklappen 2011 var ett par riktigt fina träningsskor. Jag har äntligen fått tummen ur och börjat träna, men har fått sådana fruktansvärda skavsår av de Conversen jag tränar i. Så de här snygga svarta & lila skorna kommer verkligen att peppa mig att träna ännu oftare!"

Kajalpennan: "Den bästa julklappen var egentligen att en av mina bästa vänner blev mamma på juldagen och att allt gick precis dom det skulle. Materiellt var det tekoppar ur Sagaforms serie Retro som jag tycker så mycket om."

Kommentarer
Erika

Gud vad kul, tack så jättemycket! :D

2012-01-10 21:22:55
Honi

Grattis allihop!

2012-01-10 21:45:10
http://honi.blogg.se/
Anneli

Grattis till vinnarna!

2012-01-12 22:38:55
http://vanitas.blogg.se/
CherryCheek

Hejsan! Jag tänkte höra när man kan förvänta sig att få hem grejerna? :)

2012-02-17 11:43:37
http://cherrycheek.blogspot.com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0