De bästa skönhetsfynden just nu!


Date: 2012-01-03 Time: 21:01:37
Kategori: Fyndtips { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

På nätshopparna kan man göra riktigt bra fynd såhär efter att julhandeln är över. Passa på att fylla på lagren med skönhetsprodukter eller köp det där som du inte fick i julklapp, men som du önskade dig. Här är mina bästa tips just nu!


Plattång från GA.MA - Om du inte redan har en du älskar så kan jag verkligen rekommendera det här märket! Fyndpris: 549 kronor (ord. pris 795 kr) hos Eleven.

♥ Doften CLEAN Summer Eau Fraiche - För vi kan ju i alla fall inbilla oss att det är sommar och varmt, trots att snön vräker ner utanför mitt fönster just nu. Fyndpris: 348 kronor (ord. pris 695 kr) hos Inezza.

Coconut Milk Hydrating Body Wash från Chocolate Sun - Ni hör väl på namnet att den luktar mums? Fyndpris: 275 kronor (ord. pris 395 kr) hos Nelly.

Eco Foundation från Oliva by CCS - Det är stor utförsäljning av CCS just nu hos Lyko, så nu kan du som varit nyfiken på den här produkten testa tokbilligt. Fyndpris: 49 kronor (ord. pris 105 kr) hos Lyko.

Vernis Triple Lack från Lancôme - Ett av de bästa fynden om du frågar mig. Lacket finns i över 15 olika nyanser för fyndpriset 117,50 kronor (ord. pris 235 kr) hos Kicks.

*affiliate


Kommentarer
Ninni

Den plattången har jag och den är helt suverän!

Jasmine <3

Ja men hej! undrar bara om jag kan länka din blogg på min blogg ! för jag letar precis efter en sån här skönhets blogg! och din header och allting bara knäcker Love it! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3!! tacksam för svar!!



OBS! det du bara behöver göra för att få en länkinig bland Alla mina bloggläsare är att kommentera en gullig kommentar så får du det! och säg bara Jag är med så vet jag att jag har fått ditt tillstånd att länka! tack ska du ha jätte mycket!

2012-01-05 17:09:46
http://justjessie.devote.se
cv writers

Personally I like all cosmetics things with chocolate - they are always amazing!


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0