2000 Calorie i ny skrud


Date: 2012-01-31 Time: 11:00:00
Kategori: Allmänt { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


Gamla trotjänaren 2000 Calorie Mascara från Max Factor, som jag vet att många har som go-to-mascara när de ska köpa mascara och man vill veta att den man får kommer att leverera, kommer inom kort ut i butiken i ny skrud. Jag minns att just den här mascaran var en av de första jag testade, som fanns i mammas sminkväska när jag var tonåring. Den fick vara med mig länge, ungefär fram till att jag började sminkblogga och drabbades av behovet att alltid testa nytt och vilja recensera andra mascaror.

En ny, modernare och lite mer stilren flaska är det som erbjuds. Lite mer raka linjer men med detaljer i guld som tidigare. Max Factor lovar dock att innehållet är samma formula, med ett resultat av dramatiska, voluminösa ögonfransar.

Blir du sugen på den uppdaterade mascaraklassikern?

Kommentarer
Nathalie

Inte direkt faktiskt, jag är så inbiten på mina favoriter! Men det är roligt med uppdaterade versioner på klassiker =)

2012-02-21 18:32:24
http://beautynest.spotlife.se
Veronica, Beauty Place

Nathalie: Det blir lätt så, jag har dock svårt att hålla mig till samma produkter :)

2012-02-27 18:45:00
Sofia

Det kan nog bli något. Den tidigare vet jag gett bra volym men lite längd, kanske denna har ett bättre resultat på längden.

2012-03-08 13:43:01
http://sellwin.se/
Veronica, Beauty Place

Sofia: Jag vet inte det tyvärr, det är ju samma formula och bara en ny design så om du har tyckt sådär om den innan så blir det nog samma med den här.

2012-03-28 20:11:21

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0