Shopping i Miami - Bath & Body Works


Date: 2011-06-15 Time: 22:09:03
Kategori: Shoppat { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


Bath & Body Works är en butik som bara måste besökas när man är i USA. De har ett jätteutbud av olika hudvårdsprodukter, lite smink och doftljus i samma serier som hudvården. De har prisvärda grejer och bjuder dessutom ofta på bra erbjudanden. När jag var där passade jag på att fylla på förråden med tre olika serier plus en present till min älskling, för erbjudandet "Köp 3 produkter, få 3 gratis".

Black Raspberry & Vanilla: Shower Gel & Moisture Cream. En bärig och lite söt doft som känns bra för sommarkvällar.

Cucumber & Melon: Shower Gel & Body Lotion. En väldigt fräsch doft och en konsistens som jag hoppas är lite svalkande efter en varm sommardag, på solbränd hy.

Warm Vanilla Sugar: Intense Moisture Body Butter. Mest för att jag älskar butters och för att jag behöver en massa fukt för att få behålla brännan jag lyckats få i Miami.



Kommentarer
Honi

Warm vanilla sugar låter som en underbar doft! Hur mycket kostar grejerna?

2011-06-16 12:52:23
http://honi.blogg.se/
Sublim

Härlig shopping!!!

2011-06-16 19:59:26
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Honi: Den är jättegod! Duschgeléerna kostar runt 60 kronor och lotionerna också. Eftersom man får 3 på köpet när man köper 3 blir det ju extremt billigt.



Sublim: Verkligen, jag är så sugen på att börja testa allt!

2011-06-16 20:13:17
Glitter Sisters

De har underbara grejer! Jag brukar klicka hem på Ebay och då kan det bli lite dyrare men jag tänker att det får vara värt det! /N

2011-06-16 21:37:37
http://www.glittersisters.com/
Veronica, Beauty Place

Glitter Sisters: Vilket bra betyg! Nu ska det bli ännu roligare att testa deras produkter.

2011-06-16 22:35:10
Ninni

När jag bodde på hotell i NY så hade de småflaskor med bodylotion från detta märke. Doften var Coconut/lime - fasen vad ljuvlig! Har fortfarande kvar någon flaska. Däremot såg jag ingen butik i NY som sålde märket...

2011-06-17 11:18:04
http://colourbyninni.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Ninni: Jag har hört från andra också att just den doften är fantastisk, hittade ingen i butiken. Vad konstigt att du inte såg någon av deras butiker, de fanns i vart och vartannat varuhus i Miami :/

2011-06-17 18:38:59
delinda

åh älskar Bath & Body works, shoppade loss där :)

2011-06-28 16:23:53
http://dolcedelinda.se
Veronica, Beauty Place

Delinda: Ja, visst är hela butiken underbar? Det känns så lyxigt men ändå prisvärt, liksom :)

2011-06-28 20:51:20

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0