Shopping i Miami 110607 - Nagellack


Date: 2011-06-08 Time: 03:31:51
Kategori: Shoppat { 7 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej bloggen!

Hur har ni det där hemma? Här i Florida är det varmt (mellan 32-38 grader) och därför har jag och min man tillbringat många timmar vid poolen idag, med dopp var 15e minut ungefär.

Förutom det var jag på hotellets spa och skämde bort mig i 2 timmar idag. Jag slog till på ett paket med manikyr och pedikyr för 99 dollar (strax över 600 kronor, en bra deal för en behandling på två timmar med andra ord). Det var fantastiskt skönt att luta mig tillbaks med ett gäng tidningar medan tjejen som utförde behandlingen filade, masserade och gav mig fot- och handmassage. Nu har jag babylen hud och fina naglar.

De fina nagellacken på bilden shoppade jag igår eftermiddag, OPI-lacken kostar runt 8 dollar här (ca 48 kronor) och Essie-lacken 7 dollar (ca 42 kronor). Mycket bra läge att fylla på nagellackslagren, tycker jag, så det kommer antagligen bli ett par köp till innan vi åker hem om en vecka. Närmare swatches på lacken kommer, men kommentera gärna om ni undrar över namn eller vill se en speciell färg på bild före de andra.

Kommentarer
Carina (TotalBeauty)

Här i Stockholm har vi haft mycket sol och värme.



Låter som att du har en kanonfin smekmånad :)

2011-06-08 07:50:32
http://www.totalbeauty.se
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

2011-06-08 11:23:48
http://feliciaaulen.blogg.se/
Cyt

Fina lack!

2011-06-08 13:28:23
http://Lennhammer.wordpress.com
Marina

Helt underbara färger!



/Marina

2011-06-09 18:27:17
http://mittvackrastejag.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Carina: Vad härligt att ni har det fint hemma också. Hoppas att det blir en fin sommar! Vi har det underbart här - idag har vi varit på zoo.



FowZie: Ganska mycket jobb och 2 veckors semester till i augusti. Själv då?



Cyt: Ja, visst är de söta?



Marina: Jag tyckte också att de var görfina. :)

2011-06-10 00:54:04
linn

OPI lack är de bästa! Köpte ett här om dagen.

2011-06-17 08:15:56
http://drivkraften.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Linn: Man önskar ju bara att de inte kostade så mycket här i Sverige.

2011-06-17 18:37:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0