Vinn presentkort från Eleven!


Date: 2011-01-06 Time: 20:53:54
Kategori: Tävlingar { 48 Kommentarer }
______________________________________________________


I samarbete med rabattkod365.se, som samlar erbjudanden inom bla smink och andra skönhetsprodukter, kör jag nu igång en grymt bra tävling!

Vinnaren av tävlingen vinner ett presentkort på 400 kronor att shoppa för hos Eleven. Det är jag själv som har valt ut just Eleven, eftersom jag vet att ni - precis som jag - utan problem kan shoppa loss hos dem.

För att vinna vill jag att du lämnar en kommentar till det här inlägget och berättar för mig vad du skulle köpa om du vann presentkortet. Obs: Endast bidrag till tävlingen godkänns som kommentarer till just detta inlägg! Tipsa gärna om tävlingen på din blogg eller Twitter (att tipsa är inget krav, men jag blir väldigt glad om ni vill göra det). Det är tillåtet att använda bilden ovan om ni vill tipsa.

Tävlingen är öppen till och med 21:00 den 13 januari 2011.

Kommentarer
Honi

Jag skulle köpa Too Faced Naked Eye Kit och resten av pengarna på en makeupremover :) (För sånt har man aldrig för mycket av!).

2011-01-06 21:15:42
http://honi.blogg.se/
Marika

Åh! Då skulle jag köpa en Shiseido fransböjare och en riktigt bra eyeliner.

Jeanette

Om jag vann skulle jag köpa Orofluido's olja för håret. Den skulle passa mitt hår perfekt då jag har tjockt, väldigt lockigt, frissigt och torrt hår. =) Jag har tyvärr ingen blogg att tipsa om din tävling i!

2011-01-06 21:24:53
Ninni

Jag älskar test-kit och eftersom jag hört så mycket bra om Akademiklinikens produkter så skulle jag köpa ett kit därifrån, de har ett för 495:- med fem olika produkter - mums!

2011-01-06 21:37:45
http://colourbyninni.blogspot.com
jennifer

jag skulle köpa Too Faced Naked Eye Kit då den har alla färger man kan tänkas behöva för en vardagssminkning.

2011-01-06 21:50:49
http://partietraumatic.blogg.se/
marros

Jag skulle köpa en ny plattång då min gamla börjar ge sig efter många års användande.. :) Jag slänger in ett inlägg i min blogg om det här.. Hade fint! Kram

2011-01-06 22:04:29
http://marr0s.blogg.se/
Jenny / Rosella Eco Beauty

Jag är grymt nyfiken på deras nya makeup från Terre d'Oc så jag skulle nog shoppa läppstift, läppglans och mascara.

Line of beauty

Jag tror jag skulle köpa en fuktgivande ansiktsmask för jag behöver en ny. Jag har länge varit sugen på Clarins HydraQuench cream mask. Kanske lite tråkigt val när den går att få tag på i så många butiker, men annars är jag öppen för andra märken som jag inte har provat än.Men en mask eller fuktserum är förmodligen det jag skulle köpa eftersom det är det jag är i mest behov av nu.



Jag kan tipsa om tävlingen imorgon på bloggen.

2011-01-06 23:39:41
http://lineofbeauty.blogg.se/
erika

Oj, vad svårt. Är så mycket därifrån jag är nyfiken på...

Jag skulle nog köpa en ansiktsmask och någon ny mascara att testa, det behövs ju alltid!

2011-01-06 23:56:22
Jennifer Pettersson

Jag skulle köpa Eleven 120 Colour Eye Shadow Set! Perfekt att ha så många färger att 'leka' med! Skulle nog lägga till lite extra och köpa ett borstset också!

2011-01-07 00:50:54
Aida

Jag skulle köpa Too faced naked eye kit eller ett riktigt lyxigt shampoo och balsam

2011-01-07 13:48:32
sminkjante

Vilken underbar tävling. Jag tipsar på Twitter:)

Jag skulle prova på deras "nya" EcoCert märket Terre d'Oc, gillar att det är EcoCert och att de tänker Fair Trade. Produkterna jag skulle testa är Bronzing powder och en kajal.

2011-01-07 15:36:52
http://sminkjante.blogspot.com
Joie

Jag skulle köpa the Balm Shady Lady Vol. 2 palett :)

2011-01-07 17:24:44
alice

Jag skulle köpt nytt mineralsmink från lily lolo. Efter att min sminkväska blev stulen på en fest har jag fått använda billigare foundations som har gett mig finnar. Att förlora sina favoritsminkprodukter och ersätta dem tar sin lilla tid...

2011-01-07 19:05:08
sofie

Jag skulle vilja testa "Clarins Instant Light Complexion Perfector" och "Björn Axén Style Volume Root Lifting Spray" :D

2011-01-07 19:21:20
Hanna J

Åh det finns ju så mycket man vill ha.. Men för presentkortet skulle jag nog köpa den här mascaran: http://eleven.se/boots-no7-extreme-length-mascara-11035.html och lite nya borstar: http://eleven.se/ecotools-bamboo-5-piece-brush-set-12294.html#reviews. kanske ett nagellack också :)

2011-01-07 19:40:05
Åsa

Åhh, Jag skulle köpa mig något från Dr Brandt.

Maria

Jag skulle vilja testa några produkter från Mádara. Är nyfiken på bland annat deras schampo och balsam!

2011-01-07 22:16:07
kaisa

jag skulle verkligen behöva en primer från smashbox för att sminkväskan skulle kännas mer komplett :) Tyvärr har jag lite dålig hy och även om man har en bra foundation så ger primern ett mycket slätare och jämt resultat!

2011-01-07 23:41:29
Sublim

Jag skulle köpa en makeup-spegel med belysning! Har velat ha en sådan sen...ja, en evighet känns det som.;-)

2011-01-07 23:55:00
http://www.sublimt.se
elina

jag skulle köpt en vågtång för tkr det kan va jobbigt att behöva fläta håret varje dag innan man ska lägga sig och smidigt om man ska iväg på kvällen :D

2011-01-08 01:04:30
http://fotografenimig.blogg.se/
Angelika

Van Gils Between Sheets for Men EdT skulle jag vilja önska till min man...

Det finns få människor som skulle göra allt för en annan människa, han är en av dem, han sätter alltid mig främst.

Han älskar mig obegränsat och klagar aldrig, inte ens när jag tjatar...

Han är en man som man kan lita på, han är god och generös, köper hellre saker till mig än till sig själv.

Han är vaken när jag inte kan sova och är ledsen när jag är ledsen...

Jag älskar honom med en kärlek jag aldrig trodde fanns...

2011-01-08 02:07:54
Lotta L

Jag skulle köpa en Braun Satin Hair Brush som jag tror skulle vara perfekt för mitt långa hår. Jag vill gärna få mera glans och bli av med all frissighet!

2011-01-08 11:10:56
Charlotte

Jag älskar ansiktsmasker och skulle vilja prova Nuxe Refreshing and relaxing cream mask. Annars är jag lite nyfiken på Manasimakeup® Lyster Cream Bronzer. Den skulle nog göra under för en vinterblek hud.

2011-01-08 14:15:47
Mikaela

Jag skulle passa på att köpa sådant som inte finns att få tag på någon annan stans och just nu lockar Bubble Shacks Gardenias by the Sea Shack- lotion och en Pikake Lei- duschkräm. Hawaiidofter skulle verkligen få sommaren att kännas mindre avlägsen! Sen skulle det nog också slinka med ett paket Blax hårsnoddar eftersom jag är nyfiken på om de är så bra som det påstås.

2011-01-08 17:57:20
Madeleine J

Hej!

Jag skulle utan tvekan välja Shiseido Makeup Eyelash Curler, har ju hört att den är kanon! och en av Smashbox primers, i Travelsize! =)

2011-01-08 17:59:39
Cassie

theBalms Cabana boy-rouge, S'stains Long-Lasting Satin Lip Shines eller en hårfån eller wave maker från OBH Nordica

2011-01-08 21:26:46
Amanda

Jag skulle köpa Elizabeth Arden Eight Hour Cream Tinted Lip Protectant Stick SPF 15, då mina läppar fullständigt håller på att krackelera. :)

2011-01-08 22:51:49
http://aaaammannda.blogg.se/
Hallonpaj

Jag tror jag skulle köpa mig en volymtång, tröttnat rejält på platt vinterhår nu!

2011-01-08 23:16:13
Lisa

Jag sneglar allt för ofta på ansiktsoljor och att de fått in terre d'Oc gör att jag tittat på deras Argan olja samt deras finfina kohl-pennor. Men visst, Library of Fragrance lockar alltid och då i synnerhet Cinnamon bun och Espresso. De ha sådan dragningskraft på mig att jag brukar faktiskt undvika sidan helt...hehe

2011-01-08 23:59:57
http://rugby-beauty.blogspot.com/
linnea

Exakt vad jag skulle köpa vet jag inte.. men jag skulle iallafall köpa något dyrt smink som jag aldrig skulle fundera på att köpa annars!

2011-01-09 06:51:35
http://linneaerm.blogg.se/
Emz

Jag har ett prov på Lily Lolo's mineralfoundation som precis tagit slut och den var helt underbar så jag skulle köpa en fullstorlek av den. Sen skulle jag nog satsa på en primer eller en bra hårinpackning till mitt torra hår. :')

2011-01-09 14:03:19
http://emz.se
Minna

Jag skulle köpa ett testkit från Acquizhen. Eller kanske en ny plattång.

2011-01-09 14:40:40
marjen

jag skulle köpa några hudvårdsprodukter från mario badescu för att få ordning på min yttorra hud!

2011-01-09 19:18:39
Hanne

Jag skulle lägga till lite av mina egna pengar och köpa detta helt underbara borst-sett; http://eleven.se/too-faced-teddy-bear-hair-brushes-set-2010-13561.html som jag har dreglat över hur länge som helst nu! Med hem i samma beställning skulle Elevens helt underbara 120-ögonskugge-pallett få följa med mig hem. Tro mig - jag skulle vara snyggt sminkad varje dag om jag fick leka med dom här godingarna!^^

2011-01-10 13:01:55
Wysteriia

Jag skulle nog faktiskt köpa en ny primer från smashbox. Det är min stora favorit men eftersom den är lite dyrare så försöker jag alltid hitta en primer som håller sig mer till min budget..men ingen är ju lika bra! :P



Tipsar på Twitter om tävlingen :)

2011-01-10 13:22:24
http://Wysteriiasblogg.se
amanda

Jag skulle vilja testa Smashit Hydrating Fluid Foundation. Min hy har under hösten och vintern helt ballat ur. Nu sakta börjar den läka ihop så smått, men under tiden behöver jag verkligen något bra som täcker och i en ljus färg också eftersom jag är likblek i mig själv.

Helena

13 paket Noka noodles, det behövs nu efter helgerna

2011-01-10 19:39:31
Linn

Jag skulle vilja köpa en 120 palette som alla beautybloggare talar så gott om =) Har inte haft några pengar över till denna palette ännu!

2011-01-10 20:54:57
http://linnsjostrom.blogg.se/
~Sara~

Härlig tävling! :) Om jag vann skulle jag passa på att unna mig en palett från Too Faced, de är ju så himla fina men ack så dyra!

Pixie Pin-Ups skulle det nog få bli. :)

2011-01-10 21:01:37
http://sarasyttre.blogg.se/
Viktoria

Jag skulle köpa Kenzo Amour EdP. Har velat haft den länge men inte haft pengar över till en parfym tyvärr.

2011-01-11 15:56:40
Nail Polish Junkie

Jag skulle köpa massa ljuvliga nagellack, är man beroende så är man:)

Fröken Frodig

Jag skulle köpa rengöring och ansiktscreme från Nuxe eller 100%Pure. Det sistnämnda för att jag är supernyfiken på att prova och Nuxe för att jag tidigare provat rengöring och ansiktsvatten därifrån och älskat :)

2011-01-12 17:02:02
Lambi

Jag skulle köpa något från Badger Balm till min mamma, för att jag vet att hon skulle älska de alledes bedårande förpackningarna!

2011-01-12 20:09:18
Elin

En ny plattång med rundade kanter! Gamla ger skarvar när man vill locka det :/. Rolig tävling!!

2011-01-13 21:19:39
http://Gazet.se
emma

jag skulle köpa lite blandade fina ögonskuggor så jag kan göra lite roligare sminkningar!

2011-01-14 05:53:56
Maria

Too Faced Eye Palette : Romantic Eyes - ger mina ögon en fräsch kick som dom länge behövt bakom mina classy bågar! Nu är det vår och det finns inget som slår, ett par strålande gröna ögon!

2011-01-14 12:11:09
Alma

Jag skulle köpa ett nytt set med makeup borstar =) känner att det behövs!

Men med en massa andra utgifter fram och tillbaka kan jag tyvärr inte göra det just nu =(



Så detta presentkort hade inte kunnat komma mer passande!



kram

2011-01-29 21:53:25
http://almasgoodies.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0