Få 15% hos Stylestore med Beauty Place


Date: 2011-01-24 Time: 20:35:03
Kategori: Fyndtips { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


StyleStore kontaktade mig med ett superfint erbjudande som de just nu kör hos utvalda bloggare. Shoppa hos dem, använd koden "blogg" och få 15% på precis allt. Det bästa av allt? Koden gäller inte bara vid ett köp, på en produkt utan på hur många köp du känner för, de 15 procenten i rabatt gäller nämligen tills vidare.

Jag har varit superduktig och haft köpstopp i 2 veckor, där jag inte har köpt mer än spårvagnskort, fredagslunch (vi har som tradition på jobbet att alltid äta ute tillsammans varje fredag) och kuvert till våra bröllopsinbjudningar. Imorgon, när lönen kommer in på kontot, ska jag fira att jag har varit så duktig genom att shoppa lite, haha!

Passa på att ladda upp med till exempel ett av mina absoluta favoritläppglans eller skäm bort din vintertorra hud med en härlig body butter från Kings & Queens.

Kommentarer
Morre

10 % på alla canvas utskrifter hos oss. Om du vill ha stora foton el fototapet

2011-01-30 21:28:11
http://www.mindxmedia.se
ANNE

känner att jag med hade behövt ett köpstopp. hur klarade du av ditt?

2011-01-31 10:28:05
http://anne.favs.se
Veronica, Beauty Place

Anne: Jag satte över alla mina pengar som blev över efter räkningarna var betalda på sparkontot som inte är kopplade till något VISA-kort, då kan jag inte spontanshoppa något. Efter det är det bara att motivera mig med att jag sparar mina shoppingpengar till bröllopsresan i USA.

2011-02-03 19:07:54
Lina

Jätte fin blogg :D HA en fin Fredag :)

2011-02-04 09:36:58
http://liinahaallberg.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Lina: Vad roligt att höra - tack så hemskt mycket. Ha en fin kväll, du också.

2011-02-04 20:30:18
Malin

Jag gillar bloggen, men det saknas lite för oss läsare. Tycker du borde ha lite omröstningar eller liknande, själv använder jag http:///www.valresultatet.se när jag gör mina och fått en massa läsare genom den sidan, eftersom man kommer upp på deras sida och så finns det en länk till ens blogg :)



Keep it up! :)

2011-02-05 12:28:30

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0