Beställning från Sigma Beauty


Date: 2011-12-13 Time: 21:25:49
Kategori: Shoppat { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


Igår dök äntligen min beställning från Sigma Beauty upp, den har verkligen varit efterlängtad! En av mina favoritborstar är från just Sigma och därför var jag väldigt nyfiken på att testa fler. Det var en aning svårt att begränsa sig bland verktygssortimentet, men fyra borstar och en ögonskuggepalett fick komma hem och bo hos mig. Från vänster till höger:

F70 Concealer: En syntetisk borste speciellt framtagen för att applicera concealer som ska dölja mörka ringar under ögonen. Den är också rekommenderad för pilligt jobb på mindre områden.

E35 Tapered Blending: Ögonskuggspensel med långa borst för att tona och sudda fram en snygg övergång mellan olika skuggor, på den rörliga delen av ögonlocket men främst i globlinjen.

E55 Eye Shading: Rundad ögonskuggspensel för att applicera pressad eller lös ögonskugga över ögonlocket och bygga upp en snygg intensiv färg. Gjord av naturhår.

E25: Blending: Oval ögonskuggspensel för att sudda skarpa linjer eller fixa till en ögonskugga som blivit lite för intensiv i färgen på ögat. Fungerar även fint för att applicera primer eller basskugga

E25 i reseformat: Gåva på köpet!

Flare: Ögonskuggspalett med 8 snygga skuggor. 4 färgstarka nyanser och 4 basfärger som måste invigas redan imorgon!

Omdömen kommer såklart här på bloggen så småningom men säg gärna till om det är något ni är extra nyfikna på. Sugna på att shoppa Sigma Beauty ni också? Den här länken ger er en gratis gåva när ni beställer för mer än 30 dollar (ungefär 200 kronor).

*affiliate

Kommentarer
Linda

Åh är riktigt sugen på deras paletter framför allt bare och flare :)

2011-12-14 16:07:24
http://beautybylinda.blogspot.com
Ninni

Har bara hört bra om Sigma. Paletten ser jättefin ut!

Camilla

ÅH har varit sugen på att testa Sigmas borstar i flera år! Kanske ska ta och beställa ett kit i julklapp till sig själv :) Ha en fin helg.

2011-12-17 22:11:52
http://www.likeasong.devote.se
Veronica, Beauty Place

Linda: Jag har testat min palett i två dagar nu och den är hur bra som helst. Framförallt är pigmenten väldigt bra.



Ninni: Ja, det är samma för mig. Sminklusten har liksom kommit tillbaka med den här paletten, det är lätt att få till snygg ögonmake.



Camilla: Blev det någon julklapp till dig själv? Jag tycker verkligen du ska skämma bort dig själv, om inte annat bara för att testa någon av penslarna. Jag provade ju foundationborsten först och beställde det här gänget efter att jag konstaterat att jag gillade deras produkter.

2011-12-26 14:35:35
Amanda

Hejsan, jag undrar om du fick betala någon tull? Och hur blev det med frakten? Tacksam för svar då jag är nyfiken på deras penselset, är bara rädd att det ska bli dubbelt så dyrt med tull och frakt :/

2011-12-26 15:59:15
emma ♥

Fin blogg :)

Veronica, Beauty Place

Amanda: Jag tror att det är fler som undrar över de här frågorna, så jag kommer att sätta ihop ett inlägg om detta i veckan och publicera så att du kan läsa svaren där. Låter det bra?



Emma: Tusen tack!

2011-12-28 21:15:45
Carolin

Har varit riktigt nyfiken på Sigmas paletter men av någon orsak har de alltid sett så tråkiga ut på bild. Hoppas du kunde göra en recension om dem så man fick en bättre bild av pigmentering o.s.v. :)



kram

2012-02-01 22:25:22
http://minboudoir.blogspot.com/
Veronica, Beauty Place

Carolin: Absolut, jag ska försöka knäppa lite bilder på nyanserna när ljuset är bra. Det kan vara lite knepigt att återge färger och nyanser på foto bara :(

2012-02-05 21:16:51

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0