Jag har inte glömt er!


Date: 2011-08-25 Time: 23:11:51
Kategori: Allmänt { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Nejdå, jag har inte glömt er eller lagt ner på bloggandet på något vis, även om jag inte har skrivit något inlägg på några veckor.

Just nu står jag mitt uppe i en flytt och dessutom renoverar vi det hus vi ska flytta in i. Jag åker därför till huset direkt efter jobbet alla dagar i veckan och målar mm fram till det är dags att åka hem och sova. På helgerna fixar jag i vår blivande trädgård och renoverar lite mer.

Jag hoppas därför att ni förstår att bloggen går på sparlåga så länge. På söndag kommer vi att vara på plats och jag kommer att få mer tid över för bloggen igen! Då kommer jag att utse vinnare i Sigma-tävlingen (den som väntar på något gott).

Kommentarer
Emily

Klart bloggen får stå tillbaka litegrann. Du har ju viktiga grejer på gång :)

Längtar till lördag, ska bli så kul att få se huset. Ses kl. 11 i Högsbo!

puss

2011-08-26 00:02:11
http://genetiqua.blogg.se/
karolin

härligt :D



älskar din blogg!

2011-08-27 15:19:54
http://karrez.blogg.se/
delinda

Snygg design!

2011-09-19 19:00:44
http://dolcedelinda.se
Veronica, Beauty Place

Emily: Vad skönt att du förstår. Snart får det bli tjejkväll här i huset, om vi lyckas få till ett datum som funkar för alla :)



Karolin: Men, åh, vad roligt att höra. Tack!



Delinda: Tack tjejen!

2011-09-20 20:22:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0