Aussie Take The Heat


Date: 2010-11-08 Time: 09:00:00
Kategori: Kollektioner { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Take The Heat är en ny kollektion från australiensiska märket Aussie som innehåller fem olika produkter som hjälper till att skydda håret innan du ska styla det med diverse värmeverktyg. Kollektionen gör både så att håret står emot värmeskador men gör det även mer glänsande med hjälp av bland annat jojoba-extrakt.

För riktigt bra skydd börjar du först med Take The Heat Schampo och Balsam i duschen och bygger på skyddet med Dual Personality Leave In Spray i handdukstorkat hår efteråt. Med jämna mellanrum varvas balsamet med 3 Minute Miracle Deep Treatment för att ge ditt hår näring, göra det mjukt och lättare att reda ut. För torrt hår finns även Dual Personality Leave In Cream som masseras in och skyddar håret.

Produkterna kostar mellan 95-125 kronor och säljs på Åhléns och Kicks från och med september. (Ja, jag inser att jag är lite sen med nyheten, men jag ligger lite efter på bloggfronten känner jag.)

Aussie är ju ett märke som har blivit väldigt hyllat av skönhetsredaktörer på tidningar, bloggerskor och som har vunnit en hel del priser genom åren - bland annat Swedish Beauty & Cosmetic Awards 2010. Trots detta har jag aldrig tagit mig för att testa så nu är jag grymt nyfiken på den här serien. Den får följa med mig några veckor genom föning och plattande, så recenserar jag sedan.

Har någon annan provat Take The Heat eller Aussie överhuvudtaget? Vad tycker ni? Berätta!

Kommentarer
tina

Jag har testat Aussies Miracle Moist schampo och balsam och jag älskar dem! Doften är helt oemotståndlig och håret ser väldigt fint och friskt ut efter :)

kerstin

Jag har bara testat deras fuktgivande produkter, men de är toppen. Det ska bli kul att höra vad du tycker!

Veronica, Beauty Place

Tina: Vad roligt att höra att du har haft goda erfarenheter, nu ska det bli ännu mer spännande att testa. Jag är ju svag för goda dofter, jag också.



Kerstin: Recensioner kommer inom kort :D

2010-11-09 16:56:54

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0