Sommar á la Isa Dora


Date: 2010-03-18 Time: 20:23:37
Kategori: Nyheter { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

En liten sneak peak av sommaren tolkad av Isa Dora kom med mailen för ett par dagar sedan. Jag har haft fullt upp med jobbmöten, jagande av födelsedagspresenter (min pappa fyller år idag och sambons systerdotter firar i helgen) och körkortspluggande, så bloggandet har tyvärr hamnat på efterkälken.

Sommaren 2010 ser ut att innebära knalliga färger och pasteller om Isa Dora får bestämma. Och inte mig emot - som ni säkert vet gillar jag rosa, lila och jordnära färger i en fin blandning. När jag ser den lilla bilden nedan tänker jag mig fina gröna, mintiga och blå eyeliners under varma sommardagar. På kvällarna ser jag de obligatoriska mintiga naglarna tillsammans med en färgglad ögonskugga och svart kajal.

Vad tycker ni om första titten? Tror ni att ni kommer gilla kollektionen?


Kommentarer
Tina (Beleza)

Det ser onekligen härligt sommrigt ut. Jag blir iallafall nyfiken. :)

2010-03-18 22:04:01
http://beleza.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Tina: Det känns väldigt lätt att älska sommarkollektioner efter den här långa vintern så det är nog bra för sminkföretagen :)

2010-03-19 18:35:37
Emilie

Jag blir nyfiken ^^

2010-03-21 19:03:35
http://vintertroll.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emilie: Ja, jag också! Jag lovar att visa mer så fort jag får se mer av kollektionen :D

2010-03-21 20:54:14
kerstin

Jag blir extremt nyfiken!!


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0